Keresés:
Események
«2019. július»
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Hallgatói Szolgáltatási Osztály (HSZO)

2015-től az Oktatási Igazgatóság Tanulmányi és Oktatásszervezési Főosztálya keretében az ügyfélszolgálati (front office) tevékenységek ellátására Hallgatói Szolgáltatási Osztály, a nyilvántartási háttérfeladatok (back office) ellátására Hallgatói Adminisztrációs Osztály jött létre.

A Hallgatói Szolgáltatási Osztály zalaegerszegi munkatársai kari front office egységként látják el feladataikat.


Elérhetőségek:
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Gasparich M. u. 18/a
Elhelyezés: F épület földszint, 021. szoba

Figyelem! Az "F" épület felújítási és fejlesztési munkálatai idejére a Hallgatói Szolgáltatási Osztály az Infocentrum 1. emeleti 1.11-es irodájába költözött.


Telefon: +36 (92) 509-932 ; Fax: +36 (92) 511-896
E-mail: hszo.gkz@uni-bge.hu * felveteli.gkz@uni-bge.hu

ÜGYFÉLFOGADÁSI REND HALLGATÓINK SZÁMÁRA 

Hétfő
13.00 - 16.00
Kedd 9.00 - 11.30
Szerda 13.00 - 16.00
Csütörtök 8.30 - 11.30
Péntek

9.00 - 11.00
13.00 - 14.00

A hallgatók tanulmányi tevékenységével kapcsolatos kari szintű szabályozó dokumentumok, tájékoztatók, útmutatók stb. a GKZ Dokumentumtárában találhatók a képzési szint szerinti mappákban (alapképzés, felsőoktatási szakképzés, mesterképzés, továbbképzés), vagy - ha a dokumentum több képzési szintre, típusra vonatkozik -  a tanulmányi és oktatásszervezési dokumentumok között.

 


A Hallgatói Szolgáltatási Osztály feladatai az Oktatási Igazgatóság Ügyrendje szerint:

Hallgatói Szolgáltatási Osztály (Front Office) szerepe, általános feladatai tanulmányi és oktatásszervezési területen
a) a felvételire jelentkezők tájékoztatása a Kommunikációs és Marketing Irodával együttműködésben,
b) a hallgatókkal való közvetlen kapcsolattartás, a hallgatók tanulmányi ügyeihez kapcsolódó problémák kezelése, támogatás a megoldásban, tanácsadás (személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton),
c) a hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások, dokumentumok kiadása,
d) a hallgatók beiratkozási folyamatának menedzselése, felvett hallgatók értesítése a felvételi eljárás lezárása után,
e) szakdolgozati tájékoztató szervezése, lebonyolítása,
f) diákhitellel kapcsolatos ügyintézés, szerződéskötés a hallgatókkal,
g) diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés, matricák kiosztása a hallgatók részére,
h) hallgatói tájékoztató anyagok készítése, továbbítása; felszólítások, határozatok kiküldése a hallgatók részére,
i) szakdolgozat leadás menedzselése.

Hallgatói Szolgáltatási Osztály (Front Office) feladata felnőttképzési területen
A Felnőttképzési Front Office tevékenységek a felnőttképzési főosztályvezetőnek közvetlenül alárendelten a Főiskola felnőttképzésében résztvevőkkel való kapcsolattartási feladatokat foglalják magukban, valamint a felnőttképzési kínálat iránt érdeklődők tájékoztatását a képzési lehetőségekről.

Hallgatói Szolgáltatási Osztály (Front Office) feladatai nemzetközi mobilitási területen
a) nemzetközi hallgatói mobilitás (kimenő): hallgatók tájékoztatása külföldi részképzési lehetőségekről, ösztöndíjakról és kettős diploma-programokról, a hallgatók támogatása a pályázati ügyintézés során,
b) nemzetközi mobilitás (bejövő): Külföldi hallgatók –programonként eltérő mértékben, amennyiben szükséges - szervezett támogatása tartózkodási okmányaik, lakcímkártyájuk, adóazonosító és társadalombiztosítási jelük intézésében, bankszámla szerződésük megkötésében, továbbá kötelező üzem-orvosi vizsgálaton történő részvételben, betegség esetén orvoshoz irányításban,
c) nemzetközi mobilitás (bejövő): Külföldi hallgatókkal folyamatos kapcsolattartás, mentorálásuk, problémáik megoldása, illetve jelzés az illetékesek felé,
d) Erasmus kimenő hallgatói mobilitás: Információadás és a hallgatók támogatása a jelentkezésben, a pályázatok lebonyolítása és részvétel az elbírálásban, folyamatos kapcsolattarás a pályázatot elnyert hallgatókkal, a nyelvi felméréssel kapcsolatos feladatok ellátása, a támogatási szerződések előkészítése, dokumentumok kezelése és őrzése, a Transcript of records és látogatási bizonyítvány beszerzése, illetve eljuttatása a hallgatóhoz, hallgatói beszámolók begyűjtése, a támogatási szerződés teljesülésének ellenőrzése,
e) Erasmus bejövő hallgatói mobilitás érdeklődők ellátása információval, kari hallgatói információk megjelentetése, gondozása a honlapon /kari oldal/, egyeztetés a jelentkezés módjáról és a hallgató fogadásáról, igény esetén érkezési igazolás kiállítása, folyamatos támogatás és kapcsolattartás, kiegészítő programok szervezése (welcome party, kirándulás, városnézés stb.),
f) Erasmus program bejövő oktatói mobilitás: Előzetes Training Agreement összeállításához egyeztetés a témakörről a kurzuskínálat szerint az illetékes oktatási szervezeti egységgel/ képzésvezetővel,
g) Stipendium Hungaricum program: Jelentkezések kari elbírálása, nyelvi interjú megszervezése a nemzetközi és tudományos dékán-helyettes szakmai irányításával, a back office által kiállított felvételi határozatok és tájékoztató levél továbbítása a felvett hallgatók felé, a hallgatók transzferjének megszervezése, a hallgatók folyamatos mentorálása, az SH-s hallgatók dokumentációjának vezetése, részükre főiskolai értesítések kiküldése,
h) „Tudomány határok nélkül” elnevezésű brazil program teljes körű szervezése (adatbekérő kiküldése a hallgatóknak, orientációs nap megszervezése és megtartása a kari nemzetközi és tudományos dékán-helyettes szakmai irányításával, kurzusjelentkezési lap ellenőrzése és tárgyak, kiegészítő tárgyak felvétele a hallgatóknak, hallgatói és oktatói találkozók szervezése, önéletrajzok begyűjtése és ellenőrzése, az önéletrajzok továbbítása a cégek felé, megállapodás előkészítése a cégekkel, adatok továbbítása a back office-ba a szerződés előkészítéséhez stb.),
i) határon túli kihelyezett képzés szervezése (Székelyudvarhely): felvételi lebonyolítása, órarend összeállítása és egyeztetése, oktatói kiutazások előkészítése, engedélyeztetése és megszervezése, záróvizsgák megszervezése együttműködve a kari vezetéssel, a szaktanszékekkel és a Hallgatói Adminisztrációs Osztállyal, valamint a MÜTF Oktatási Központtal, jelentési kötelezettségek teljesítése az Oktatási Hivatal és az Emberi Erőforrások Minisztériuma felé.

Hallgatói Szolgáltatási Osztály (Front Office) feladatai karrier és alumni területen
a) Karrier tanácsadás és pályára állítás: Karrier tanácsadás működtetése (álláskeresés, önéletrajzírás, karrier tanácsok, tanulás-módszertani segítség stb.), karrier napok szervezése, hírlevél megjelentetése, belföldi és külföldi álláshelyek és pozíciók befogadása, meghirdetése a hallgatók felé, ilyen tartalmú plakát és szórólap kihelyezés engedélyezése,
b) tájékoztatás hallgatókat érintő pályázatokról, részükre segítségnyújtás egyéni pályázatok megírásban,
c) a szakmai gyakorlatok teljes körű adminisztrációjának ellátása (bel- és külföldi szakmai gyakorlati helyek meghirdetése, a szakmai gyakorlat írásos dokumentációjának intézése és kezelése és a hallgató támogatása: befogadó nyilatkozat, szerződéskötés a szakmai gyakorlatot biztosító céggel, szakmai beszámoló, adatbázis vezetése, hallgatói interjúk megszervezése, kapcsolattartás a szakmai gyakorlatot biztosító belföldi cégekkel és kiemelt külföldi partnerekkel), a szakmai gyakorlaton lévő hallgatókkal kapcsolatos problémák kezelésében történő közreműködés,
d) Duális képzés szakmai gyakorlatokkal kapcsolatos feladatok ellátása, az érdeklődők tájékoztatása,
e) kulturális és szakmai vetélkedők, rendezvények és promóciók szervezése,
f) közreműködés Alumni rendezvények szervezésében.

 


[Utolsó módosítás: 2018.10.30.]

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM