E-mail aláírások beállítása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
Az alábbi dokumentum segítséget nyújt az egyetemen használt egységesített levélaláírások létrehozásában.
Levélaláírás beállítása Outlook levelezőprogramban.
1. Meg kell nyitni a levelező programot (outlook) majd az „Új e-mail” csempére kell kattintani.
2. A megjelent „üzenet” ablak menüszalagján a „csatolás-Aláírás” parancs „Aláírások” menüpontot kell választani:
3. A megjelent „Aláírások és levélpapírok” fülön az aláírás létrehozásához az „Új” gombra kell kattintani. Megjegyzés: már meglévő aláírás esetén a szerkeszteni kívánt aláírást ki lehet választani és a szerkesztő ablakban lehet módosítani.
4. Új aláírás létrehozása esetén előszőr az aláírás nevét kell megadni. (pl: Saját aláírásom)
5. Az itt mellékelt aláírás mintatárból a megfelelő mintát bemásolni az alábbi módon:
6. Ezután az aláírás bármikor kiválasztható levél készítésekor vagy tovább küldésekor:
Levélaláírás beállítása O365 webalkalmazás esetén
1. Meg kell nyitni egy böngészőablakban az O365-ös fiókot (https://portal.office.com).
2. A bejelentkezés után az „Outlook” Applikációra kell kattintani.
3. Az Outlook webApplikáció betöltése után a jobb felső sarokban lévő fogaskerék (beállítások) ikonra kell kattintani:
4. A „Beállítások” (fogaskerék) alatti kereső sorban be kell írni: ”Aláírás” majd a felugró „E-mail aláírás” menüpontra kell kattintani:
5. Az „E-mail aláírás” menüpontra kattintva előugrik ennek beállítására alkalmas ablaka, ahová be kell másolni a szükséges aláírást majd meg kell adni, hogy az új illetve továbbított levelekhez rakja-e hozzá azt automatikusan.
6. Ha kész, „ok” gomb. Ezzel a művelettel az aláírás a webalkalmazásban is beállításra került.