Az egyes telefontípusokon futó szoftverek eltérő beállítással bírhatnak, de többnyire egyező a készülékek levelező kiszolgáló beállítása. Ha a lenti leírás alapján mégsem sikerülne elérni a BGE-es levelezést, kérjen segítséget a kari / központi informatikai osztálytól. Nyissa meg a levelező kiszolgálót telefonján az E-mail feliratú ikonnal, vagy kattintson a beállítások ikonra és ott válassza az e-mail és fiókok, fiók hozzáadása menüt.
Ellenőrizze, hogy van-e elérhető internet kapcsolat a készüléken.
Adja meg az email címét, majd a fiók típus kiválasztásánál válassza ki az Microsoft Exchange ActiveSync lehetőséget. Néhány készüléken előfordulhat, hogy előbb kell a fiók típust kiválasztani, és utána a felhasználónevet és a jelszót megadni.
A levelező mobil kliens ettől kezdve a szükséges szerverbeállításokat megától megtalálja. Amennyiben ez mégsem sikerül úgy egyetemi e-mail címének (vezetéknév.keresztnév@uni-bge.hu) és a hozzá tartozó tanulmányi rendszerek eléréséhez is használt jelszavávanak beírása után az alábbi képen látható exchange szervercím megadása is szükséges:
A végső beállításoknál a frissítés legyen Push szolgáltatás vagy elemek érkezésekor (amint levél érkezik, a telefon jelzi azt), a szinkronizálás javaslatunk szerint legyen két hét, így visszamenőleg ezeket a leveleket fogja letölteni. Válasszák ki a szinkronizálni kívánt tételeket, ha csak a leveleket akarják, úgy vegyék ki a jelölőket a Névjegyek, a Naptár, és a Feladatok mellől.
A beállítások befejezéséhez aktiválni kell az eszközadminisztrátort, mely biztosítja, hogy az eszköz idegen kézbe kerülése esetén is (pl: lopás, elvesztés) az eszközön lévő egyetemi adatok, elérések, az informatika által távoli elérés segítségével hozzáférhetetlenné, vagy törlésre kerülhessenek
Kérdés esetén
Amennyiben a szolgáltatások beállítása, használata során problémába ütköznek, kérjük írjanak az informatika@uni-bge.hu e-mail címre, a hiba részletes leírásával (lehetőleg képernyőkép csatolásával).