Az Outlook Web Application (OWA) webes alkalmazás eléréséhez jelentkezz be a https://portal.office.com weboldalra a BGE e-mail címeddel és a hozzátartozó jelszóval.
Egyetemi e-mail címed beírását követően a "Tovább" gombra kattintva az oldal automatikusan átirányít az egyetemi bejelentkező oldalra. Itt ugyan azt a jelszót kell majd megadnia, amit a számítógépes belépéshez is használsz, majd kattints a bejelentkezés gombra.
A bejelentkezés után a felsorolt applikációk közül kattintson az "Outlook" ikonnal jelzett gombra.
A webes felületű levelező alkalmazás szinkronban van. Minden változtatás, ami itt történik (pl. levél olvasottnak jelölése, levél törlés, stb.) ugyanúgy fog látszódni a többi felületen is ahol használjuk (Windows, Machintos vagy Android, iOS alkalmazás). Csak internet kapcsolatra van szükség a szinkronizáláshoz.
Levelezéshez ez is megfelelően használható, de nem tud olyan sok mindent, mint pl. a Windows Outlook alkalmazás.
Az online levelezőrendszerben a közös mappák éppúgy elérhetők, mint az Outlook alkalmazásban. Az elérésükhöz az Outlook webes felületén a Nyilvános mappá(ka)t hozzá kell adni a kedvencekhez. Erről bővebben a Egyetemi levelezes - Nyilvanos mappa (kedvencek) beallitasa webes feluleten oldalon olvashatsz.
Az M365 egyéb funkciójáról ezen a linken találsz további információkat.
Kérdés esetén
Amennyiben a szolgáltatások beállítása, használata során problémába ütköznek, kérjük írjanak az informatika@uni-bge.hu e-mail címre, a hiba részletes leírásával (lehetőleg képernyőkép csatolásával).