Tudj meg többet az ügyfélélmény tervezésről és menedzselésről a világ top szakembereitől! Csatlakozz a közép-európai ügyfélélémény szakértők közösségébe, inspirálódj a téma legjobb előadóitól Március 11-én az ExperienceCon-on.
A Customer Experience az egyik legforróbb üzleti trend, ugyanakkor a közép-európai tapasztalatok azt mutatják, hogy holisztikus látásmód, menedzsment stratégia, valamint vállalati kulturális transzformáció nélkül csak a felszínt kapargató megoldások születhetnek. Ezért született meg Közép-Európa első experience design és management konferenciája, az
ExperienceCon, ahol a szakma élvonalába tartozó inspiráló szakemberek beszélnek a témáról. A konferencián megismerheted a legizgalmasabb nemzetközi esettanulmányokat, és akár már másnap implementálható tudásanyagot szerezhetsz.
Nézd meg a részletes programot itt.
A ExperienceCon-ra a téma legjobb szakembereit és gondolkodóit hívtuk meg, velünk lesz
Ian Golding (CX Consultancy), Kunal Sachdeva (IBM), Clare Muscutt (CMXperience), Holly Richardson (Unilever), Perry Timms (PTHR), Paul Tolchinsky (PDA), Cecilia Hugony (RealCX) Jonathan Mindell (ICG) Francis Goh (Hehsed Consulting) és Codin Caragea (Bank Muscat)
Nézd meg az ExperienceCon idei előadóit itt!
Regisztrálj 20% kedvezménnyel itt! A kedvezmény érvényesítéséhez használd az BGE20 kódot.
Website: https://www.experiencecon.io/