Kedves Hallgatók!
A hallgatói visszajelzésekre reagálva folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsuk az ügyfélszolgálat hatékonyságát és biztosítsuk az egységes hallgatói élményt. Épp ezért 2023. április 3-tól jelentős változások lépnek életbe:
Megváltozik a személyes ügyfélszolgálatok nyitvatartási időszaka és időpontja a karokon - minden karon lesz egy hosszabb ügyintézési nap, amikor 9-16 óra között várjuk a hallgatókat, és a kiszolgálásban alkalmazkodunk az előadások közötti szünetekhez. A pontos nyitvatartás ITT érhető el.
Elindítjuk a videós ügyfélszolgálatot - a személyes ügyintézés mellett - pilot jelleggel - elindulunk a videós ügyfélszolgálattal is, amelyre előzetes időpont foglalással lehet bejelentkezni. A karok szerinti időpont foglalás a hallgatói fiókból elérhető. A negyedórás időpontokban a hallgatók többek között az alábbi ügyeket lehet majd intézni: teljesítés igazolás, tantárgyi követelmények, pénzügyek ellenőrzése, szakdolgozat, pályázatok, specializációválasztás, szakmai gyakorlat, stb.
Biztosítjuk az átjárhatóságot a karok között - további előrelépés a kiszolgálásban és az ügyfélszolgálati elérhetőség bővítésében az átjárhatóság elve, vagyis, hogy bármilyen karra jár a hallgatónk, az alábbi szolgáltatásokat bármelyik ügyfélszolgálati pontunkon igénybe lehet venni:
· személyes adatok módosítása
· neptun működési hiba bejelentése
· pénzügyi, ösztöndíjra vonatkozó kérdések
· igazolások kérése, igénylése
· kérvények leadására vonatkozó információ