Keresés:
Események
«2017. december»
HKSzeCsPSzoV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Hallgatói Szolgáltatási Osztály

KÖSZÖNTŐ

Szeretettel köszöntjük Önöket a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Hallgatói Szolgáltatási Osztály honlapján.

Karunk filozófiája a hallgatóbarát szolgáltatásokat nyújtó intézmény működtetése, melyhez a Back Office és Front Office munkatársai azzal szeretnének hozzájárulni, hogy közvetlenül és gyorsan segítsék Önöket a tanulmányaik során felmerült problémáik megoldásában, ugyanakkor reméljük, hogy ezeken az oldalakon a külső érdeklődőkben is sikerül felkelteni az érdeklődést intézményünk és képzéseink iránt.

 A HSZO TEVÉKENYSÉGE

 A Tanulmányi és Oktatásszervezési Főosztály feladata a hallgatók segítése a tanulmányaik minden fázisban. Végigkísérjük Őket a jelentkezéstől az oklevél átadásáig.

A sikeres felvételi az egyik legmeghatározóbb állomás. Részt veszünk a BGE szintű és valamennyi Intézményi és Kari felvételivel kapcsolatos rendezvény lebonyolításában.

A már felvételt nyert hallgatókat kiértesítjük, és az előre megszervezett regisztrációs heti program alapján végezzük a hallgatók beiratkozását és segítjük a felkészítők, szintfelmérők előkészítését.

Másik fontos feladatunk a hallgatók valamennyi, a tanulmányokkal alapvetően összefüggő ügyintézésének támogatása, segítése nyilvántartása, a hallgatói jogviszony igazolása, adminisztratív feladatok ellátása, az adatbázis archiválása. A hallgatók ügyeivel tanulmányi előadók foglalkoznak az oktatási dékán helyettes szakmai felügyelete és az Osztály vezetőjének irányítása mellett.

A tanulmányi ügyintézés az alábbi szervezeti felépítésben áll a Hallgatók rendelkezésére:

A Hallgatói Szolgáltatási Osztály (HSZO) Front Office

Alapvető tevékenysége a személyes és online kapcsolattartás a hallgatókkal. Tájékoztatást nyújtanak a hallgatóknak tanulmányaik előrehaladásával összefüggő valamennyi tanulmányi-, pénzügyi vonatkozású kérdésekben. A kollégák átfogó aktuális ismeretekkel rendelkeznek a szabályzatokról,  tanácsaikkal, iránymutatásaikkal közreműködnek a kérések, kérelmek eljárási folyamataiban, az ügyintézés lehetséges irányaiban.

Ennek érdekében munkanapokon folyamatos nyitva tartással állnak a hallgatók rendelkezésére.

Feladatuk:

  • Hallgatói jogviszony igazolások (iskolalátogatási igazolás) kiadása
  • Tárgyfelvételi problémák kezelése
  • Pénzügyi kiírások (pl. költségtérítés, idegen-nyelvi hozzájárulás, külön-eljárási díj, stb.) teljesítésének ellenőrzése
  • Diákigazolványok és érvényesítő matricák kiadása
  • Diákhitel ügyintézés
  • A Neptun rendszerrel, Moduloval, Coospace-szel kapcsolatos technikai, és egyéb problémák megoldása stb

 

                                              Nyitva tartás (2017. szeptember 11-től visszavonásig)

Nappali tagozatos hallgatók részére

Hétfő, Szerda:         800 – 1300

Kedd, Csütörtök:   1230 - 1650

Péntek:                   800 – 1300

 

Távoktatás és levelező tagozatos hallgatók részére

Hétfő, Szerda:        800 – 1300

Kedd:                   1230 - 1650

Csütörtök:           1230 - 1800

Péntek:                 800 – 1300

Szombat:              800 – 1200

Elérhetőségek
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11. fszt 2.
Telefon: +36 1 374 6200/121 vagy 160 vagy 299 vagy 304 vagy 345-ös mellék
Email: hszo.kvik@uni-bge.hu
Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM