Keresés:
Publikációk

Az innovációs képesség és az alternatív tudástranszfer jelentősége a magyarországi gazdasági felsőoktatásban a végzett hallgatók munkaerő-piaci hatékonyságát tekintve

Multidiszciplináris kihívások - Sokszínű válaszok, ISBN: 978-963-7159-51-0, pp 63-72

A publikáló szerepe: szerző

In Technology -driven promotion for NGOs, Experiences against social exclusions, Ethical aspects of marketing communication

University of Economics in Katowice, pp 143-160. ISBN 978-83-7875-070-3

A publikáló szerepe: szerző

PTE-KTK Oly nehéz a választás

Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája

A publikáló szerepe: szerző

The situation of higher education in the recent years in the European Union- Hungary in the state of transition 2000-2010

Universite Occidentale Bretagne, Franciaország - IUT Quimper

A publikáló szerepe: szerző

Methods and tools of marketing research - Eurosurvey Intensive Programme

Institut de Management de L’Universite de Savoie, Annecy, Franciaország

A publikáló szerepe: írta

In Consumer behaviour and marketing strategies of enterprises in the European market

Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

A publikáló szerepe: szerző

Megőrizhető versenyelőny a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kara számára egy új képzési módszer segítségével

Budapesti gazdasági Főiskola Jubileumi 40 éves konferencia - konferenciakötet 2009/1

A publikáló szerepe: szerző

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM