Keresés:
Események
«2019. november»
HKSzeCsPSzoV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

MARCIEE - ERASMUS+ Strategic Partnership Project

MARCIEE - Marketing Communication Innovativeness of European Entrepreneurs

Hivatkozási szám: 2014-1-DE01-KA203-000624

This project has been funded with support from the European Commission.

The European Commission support for the production of this publication does not constitute endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsi­ble for any use which may be made of the information contained therein.

 

 

 ERASMUS+ KA2 Strategic Partnership

2014-1-DE01-KA203-000624

MARCIEE - Marketing Communication Innovativeness of European Entrepreneurs



A projekt finanszírozója / támogatója / szervezeti kerete

Európai Bizottság, ERASMUS+ Stratégiai partnerségek, Felsőoktatás – közvetlen finanszírozó a Tempus Közalapítvány

Projekt száma: 2014-DE01-KA203-000624

Projekt futamideje: 2014.09.01 – 2017.08.31

Elnyert támogatás: 404 090 EUR, kb. 126,2 MFt, ebből a BGE része: 25 409 EUR, kb. 7,9 MFt


Együttműködő partnerek, a BGE szerepe, a BGE-s csapat tagjai

UNIVERSITAET KASSEL, Kassel, Németország

UNIVERSITA DEGLI STUDI DI PAVIA, Pavia, Olaszország

BUDAPESTI GAZDASÁGI FŐISKOLA, Budapest, Magyarország

HASKOLI ISLANDS, Reykjavik, Izland

UNIVERSIDAD DE LEON, León, Spanyolország

VAASAN YLIOPISTO, Vaasa, Finnország

International Business School at Vilnius University, Vilnius, Litvánia

UNIVERSITA DEGLI STUDI DI TRENTO, Trento, Olaszország

UNIVERSITE DE SAVOIE, Chambery, Franciaország

Stichting Hogeschool Utrecht, Utrecht, Hollandia

 

BGE-s csapat:

Jancsik András – projektvezető

Papp Judit – szakmai vezető

Varga László – Projektmenedzser, koordinátor

Huj Éva – Projektmenedzser, koordinátor


A projekt célja, indoka, a problémafelvetés

A jövő vállalkozóinak ki-és továbbképzésének kiindulópontját az egyetemi tevékenységek jelentik. Számos európai egyetem kiépítette ezeket a tevékenységeket, azonban anélkül, hogy az európai keretrendszerben rejlő együttműködési lehetőségeket teljes mértékben kihasználták volna. A jelenleg uralkodó felsőoktatási rendszer – valamint a gyakorlati támogatási rendszer – több szempontból is elmaradott, a mai diákok, és ezáltal a jövő vállalkozóit nem megfelelően készítik fel a leendő kihívásokra. Ez kiemelten érvényes az ügyfélkapcsolatok menedzselésére, az online marketingre és a kommunikációs tervek európai szempontú kialakítására.

 

Jelen projekt a vállalkozók kommunikációs intézkedések professzionalizálására fókuszál különböző kulturális kontextusokban. A projekt a vállalkozók ügyfeleikkel történő kapcsolattartásában rejlő kihívásra válaszol: a vállalkozók a saját szakterületükön gyakran innovátorok, azonban az ügyfélkommunikációban és új vevők megszólításában nem eléggé képzettek, és ezért nem bíznak a modern technológiákban amik akár megsegíthetnék ezt a folyamatot.

Mivel a mai Start-upok nagy része már eleve nem a hazai hanem a nemzetközi piacot célozza meg, ezért további nehézséget jelent számukra a nemzetközi üzleti és kommunikációs környezetben való boldogulás.

A projekt legfontosabb eredményei

  • O1 Tanulmány a marketing és kommunikációs stratégia tervezéséhez
  • O2 Vállalkozói inkubátoroknak szóló tanulmány
  • O3 Publikációk folyóiratokban
  • O4 Konferencia kiadvány
  • O5 Értékelési eszközök
  • O6 Vállalkozói és kommunikációs oktatási anyagok
  • Multiplikációs rendezvények: Stakeholder workshopok (4 országban), valamint zárókonferencia
  • 3 Intenzív 5 napos tréningek

  

 

A projekt hivatalos honlapja:

http://www.uni-kassel.de/go/marciee

  

Solution by Sense/Net | Powered by Sense/Net ECM