BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Vállalati (szervezeti) kommunikáció

A képzésről

A piaci verseny feltételei között működő gazdasági és civil szervezetek számára egyre nélkülözhetetlenebb a megfelelően tervezett, kivitelezett és lebonyolított kommunikáció, beleértve e fogalomba az arculattervezés, márka-teremtés, védjegy-politika, reklám, pr, promóció, direktmarketing, szponzorálás, vevőszolgálat, termék- és csomagolásdesign területeit egyaránt. A képzés célja a szervezet kommunikációjával foglakozó vezetők és munkatársak felkészítése a marketingszemléletű, a szélesebb összefüggésekbe illeszkedő, integrált kommunikáció kialakítására és alkalmazására.

A képzés főbb jellemzői

Ha ezt a képzést választod...

A képzés vállalatok, intézmények, egyéb szervezetek kommunikációs és marketing-kommunikációs tevékenységének lebonyolítására, szervezésére, tervezésére, irányítására kívánja felkészíteni a leendő szakembereket, részben a már e területen dolgozó, de még megfelelő tudással és képzettséggel nem rendelkezőket; részben azokat, akik a jövőben kívánnak e szakmában elhelyezkedni.

A képzés tartalma

A hallgatóknak meg kell ismerniük a marketing és azon belül a marketingkommunikáció helyét, szerepét, funkcióját vállalati-szervezeti környezetben. Fel kell ismerniük, és biztosítaniuk kell a kommunikáció megtervezéséhez szükséges tárgyi, szakmai és piaci információkat. Alkalmassá kell válniuk, hogy akár önállóan is képesek legyenek a különféle médiumok és reklámhordozók kiválasztására, az azokkal kapcsolatos tervezési, gyártási, szervezési és közzétételi feladatok elvégzésére stb.

Az ismeretek ellenőrzési rendszere: az egyes tárgyakat a tanterv szerint gyakorlati jegy, vagy kollokvium zárja. Sikeres teljesítésükkel a hallgatók abszolutóriumot szereznek.

A hallgatóknak szakdolgozatot kell készíteniük. A záróvizsga a két opponens által elfogadott szakdolgozat prezentáció keretében történő megvédéséből áll.

Elhelyezkedési lehetőségek

A végzett hallgatók elhelyezkedhetnek a vállalatok, intézmények, egyéb szervezetek kommunikációs-marketingkommunikációs (reklám, PR, vásárlás-ösztönzés, direkt marketing, szponzorálás) egységeiben.

További információk

Képzési idő: 2 félév

Munkarend: levelező (pénteken 15.00-20.00-ig, szombaton 8.00-18.00-ig)

Képzés díja: 320.000 Ft/félév (Az önköltséget 2 részletben kell befizetni. Az őszi félévben a díj 45 %-át szeptember elején, a fennmaradó 55 %-ot pedig október 20-ig. A tavaszi félévben a díj 45 %-át február elején, a fennmaradó 55 %-ot pedig március 20-ig.)

A képzés iskolarendszerben, hallgatói jogviszony keretében zajlik, ezért Diákhitel is igényelhető.

Képzés helye: 1054 Budapest, Alkotmány u. 9-11.

Képzési és kimeneti követelmény

Képzés indulása: 2025-ben nem indul

Felsőfokú végzettségét tanúsító oklevélének másolatát szíveskedjék csatolni az online jelentkezéskor.

Az eredeti oklevelet a beiratkozás alkalmával kérjük bemutatni.

Szakirányú továbbképzésekkel foglalkozó kollégánk elérhetősége:

Papadopuloszné Nagy Andrea oktatásszervező

e-mail: szakiranyu@uni-bge.hu

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette