A befektetői pitch (villámprezentáció) a start-up világban E-000650/2014/D020 - kompetenciafejlesztő képzés
alt

A képzés célja

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők megismerik a befektetői pitch (villámprezentáció) műfaját, valamint e tudás birtokában képesek lesznek hasonló villámprezentációk megtartására, és ily módon hatékonyan tudnak kommunikálni a befektetői szféra képviselőivel, illetve képesek lesznek meggyőzni őket arról, hogy érdemes befektetni egy adott start-up cégbe.

A képzés főbb jellemzői

Távoktatás
  • MunkarendTávoktatás
  • FinanszírozásÖnköltséges
  • Képzési szint(E) felnőttképzés
  • HelyszínBudapest
  • NyelvMagyar képzés
  • Oklevélben szereplő szakképzettség megnevezéseTanusítvány
  • Szükséges végzettségÉrettségi

Ha ezt a képzést választod...

A képzést elsősorban gazdasági ismeretekkel rendelkező fiatal felnőtteknek, egyetemi/főiskolai hallgatóknak, illetve mindazoknak ajánljuk, akik már rendelkeznek érettségivel vagy diplomával, de nem volt alkalmuk elsajátítani a hatékony pitch megtartásának készségét.

Képzési ismeretkörök

  • A befektetői pitch helye és szerepe a start-up cégek korában
  • A pitch mint műfaj
  • A pitch nyelvezete
  • A meggyőzés képessége

A képzés elvégzését követően a résztvevő:

  • ismeri a start-up világ szereplőit, a start-up cégek és üzleti angyalok által használt nyelvezetet/terminológiát,
  • ismeri a pitch alapvető típusait, tisztában van a prezentáció és a pitch közötti különbségekkel,
  • ismeri a befektetői pitch műfaját, stilisztikai és pragmatikai követelményeit és retorikai szerkezetét,
  • képes önállóan hatékony pitchet létrehozni,
  • képes a pitchet közönség előtt hatékonyan előadni a megfelelő infokommunikációs eszközök használatával,
  • képes válaszolni a pitch után felmerülő befektetői kérdésekre.