Public Relations és szóvivő
alt

A képzés célja

A szakirányú továbbképzés diplomás szakemberek számára kínál olyan korszerű elméleti és gyakorlati ismereteket a kapcsolatmenedzsment terén, amelyek birtokában képesek lesznek hazai és multinacionális vállalatok, közigazgatási és kulturális intézmények, szakmai érdekképviseletek és civil szervezetek kommunikációjának tervezésére és koordinálására, sajtófőnöki, szóvivői és médiamenedzseri feladatok ellátására.

A képzés főbb jellemzői

Levelező
  • MunkarendLevelező
  • FinanszírozásÖnköltséges260.000 Ft / félév
  • Képzési szint(T) szakirányú továbbképzés
  • HelyszínBudapest
  • NyelvMagyar képzés
  • Oklevélben szereplő szakképzettség megnevezésePR-tanácsadó
  • Szükséges végzettségBármely képzési területen felsőoktatási alapképzésben szerzett oklevél (BA, BSc.), illetve a korábbi rendszerben szerzett főiskolai vagy egyetemi oklevél.

Ha ezt a képzést választod...

A kapcsolatmenedzsment két sarokkövön nyugszik: az Ön kreativitásán és a naprakész szakmai tudáson. A BGE Külkereskedelmi Karának oktatói olyan korszerű elméleti és gyakorlati ismeretanyagot kínálnak Önnek, mely ötletgazdagsággal és ambícióval párosulva hosszú távon biztosít sikerességet a legintenzívebb versenyhelyzetekben is. Nem kétséges ugyanis, hogy a kapcsolati tőke intenzív építése és ápolása napjaink egyik leghatékonyabb sikertényezője.

Public Relations szakirányú továbbképzésünk ismeretanyagának elmélyült tudása képessé teheti Önt arra, hogy hazai és multinacionális vállalatok, közigazgatási és kulturális intézmények, szakmai érdekképviseletek és civil szervezetek kommunikációját magabiztosan megtervezze és koordinálja. Hatékony szóvivői, és sajtófőnöki tevékenységével pedig széleskörű munkahelyi és közéleti elismertségre is szert tehet.

Képzési ismeretkörök

Egyes tantárgyakat gyakorlati jegy vagy vizsga zárja. A követelmények sikeres teljesítését követően a hallgatók szakdolgozatot készítenek, azt megvédik és záróvizsgát tesznek.

Széles körű szaktudást kínálunk Önnek az egyes tantárgyak ismeretanyagának elsajátításával, mely során megismerheti

  • a Public Relations fejlődéstörténetét, elméletét;
  • a Public Relations főbb módszertani eszközeit;
  • Public Relations gyakorlatban használt technikáit;
  • A hatékony kommunikáció pszichológiáját;
  • A médiával való kapcsolat jogi alapjait, szereplőit és érdekeit;
  • A médiakapcsolatok természetét és eredményes működtetését;
  • A retorika főbb szabályait;
  • A kreatív írás fundamentumait és praktikáit;
  • A vizuális kommunikáció-prezentációs technikák hatékony alkalmazását;
  • Az arculattervezés főbb szempontjait és feladatait;
  • Az image-menedzsment célkitűzéseit, eszköztárát, nehézségeit;
  • Az integrált szervezeti kommunikáció tartalmi elemeit;
  • A stratégiai kommunikáció menedzsment belső összefüggéseit;
  • A kommunikáció jog és etika főbb elveit és gyakorlatát;

A Produkciós ismeretek, így különösen a nyomdaismeret és rendezvényszervezés alapvető követelményeit;