1. Bevezetés - elmélet
- Élelmiszerekkel összefüggő piackutatás hagyományos és műszeres módszereinek bemutatása (primer és szekunder kutatási módszerek megismerése, a modern piackutatási eszközök bemutatása, az ET elhelyezése a piackutatási módszerek között).
- ET eszközök létjogosultsága a kutatásban (területtől függően pl. vendéglátás, turizmus, élelmiszeripar)
- az ET eszközök típusai.
2. ET működése - elmélet
- Az eszköz felépítése, működésének elméleti háttere (PCCR)
- Szoftver felépülése
- Szoftverből kinyerhető információk (heatmap, gazeplot, videók/képek exportálása, AOI)
- Szoftverből exportálható adatok (az egyes adatok definiálása, mit mutatnak meg, mire lehet használni őket).
3. ET mérés - gyakorlat
- A mérések megtervezése.
- A timeline felépítése, megszerkesztése.
- A méréssel kapcsolatos beállítások, lehetőségek.
- A mérés menete (mit kell elmondani a résztvevőknek, mire kell figyelni a mérési helyszínnel kapcsolatban, egyéb figyelembe veendő tényezők a sikeres méréshez).
4. Esetpéldák bemutatása (céges megkeresésnek megfelelően). A mérések bemutatása, hogyan épültek fel a mérések, milyen eredményekre jutottak stb.
Opcionális
1. Két mérés önálló összeállítása az elhangzottak alapján (a vállalkozás saját termékeivel, előre egyeztetett és elküldött termékfotók, egyéb vizuális stimulus segítségével). *
2. Próbamérések elvégzése (a képzésen résztvevők maguk tesztelhetik a mérést vagy másokat is lemérhetnek).