- Iroda:1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11.
- Épület:
- Telefon:
- Belső mellék:
- Email:benke.eszter@uni-bge.hu
Bemutatkozás
Az ELTE Bölcsészettudományi Karán szerzett diplomát, majd ugyanitt bölcsészdoktori (1997) és PhD-fokozatot (2008). 1990 óta a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem és elődintézményeinek oktatója. Fő oktatási területe a kutatásmódszertan, amelyet magyar és angol nyelven oktatott, emellett aktívan részt vett tantárgy- és tananyagfejlesztésben, valamint hallgatói tehetséggondozásban. Oktatói munkája mellett 2002 és 2020 között több vezetői pozíciót is betöltött: volt intézetvezető-helyettes a KVIK Idegen Nyelvi Intézetben, helyettes vezető, majd vezető a BGE Nyelvvizsgaközpontban, valamint a BGE Idegen Nyelvi és Kommunikációs Intézet vezetője. Tagja több hazai és nemzetközi szakmai szervezetnek, rendszeresen vesz részt hazai és külföldi konferenciákon előadóként, valamint folyóiratok lektorálásában. Az utóbbi időben fő kutatási területe az akadémiai integritás. Publikációi megtalálhatók az MTMT-ben, és az MTA Pedagógiai Tudományos Bizottságának köztestületi tagja.
Fogadóóra
Helye | |
---|---|
Ideje | |
Megjegyzés |
Oktatott tantárgy(ak)
- Kutatásmódszertan (angol és magyar nyelven)
- Prezentációs készségfejlesztés (angol és magyar nyelven)
Kutatási területek
- akadémiai integritás
- az online üzleti kommunikáció etikája
Kiemelt publikációk
- Benke, E., & Szőke, A. (2024). Academic integrity in the time of artificial intelligence: Exploring student attitudes. Italian Journal of Sociology of Education, 16(2), 91-108. https://doi.org/ 10.14658/PUPJ-IJSE-2024-2-5
- Benke, E., & Szőke, A. (2023). Towards creating a culture of ethical and constructive feedback on hospitality services and online reviews: An exploration of ethical considerations. In E. Ineson, M. H. T. Yap, & N. Valentin (Eds.), International case studies for hospitality, tourism and event management students and trainees (pp. 68-81). Editura Tehnopress.
- Ineson, E., Benke, E., & Laszlo, J. (2013). Employee loyalty in Hungarian hotels. International Journal of Hospitality Management, 32, 31-39. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2012.04.001