BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar

MÜKK

  • BGE Főoldal
  • A karról
      • Általános információk
      • Bemutatkozás
      • Képzési portfólió
  • Szervezet
      • Szervezeti felépítés
      • A kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Hallgatói szervezetek
      • Hallgatói Önkormányzat
  • Kiemelt projektek
Szervezet>
Szervezeti felépítés>
Oktatási szervezeti egységek
Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar
MÜKK
MÜKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Oktatási szervezeti egységek
Oktatási szervezeti egységek
  • Fogyasztói Magatartás Tanszék 

A Fogyasztói Magatartás Tanszék a marketingtudomány egy speciális területével, a fogyasztói viselkedés különböző aspektusaival foglalkozik. Nemcsak kizárólag marketing, hanem közgazdasági és pszichológiai szemszögből is vizsgáljuk a fogyasztói viselkedést, kiegészítve mindezt a szükséges módszertani háttérrel. A komplex, multidiszciplináris megközelítés révén a hallgatók számára átfogó tudást adunk a fogyasztókról, a fogyasztói piacokról, a fogyasztók megismerésének hatékony módszereiről, továbbá a lehetséges befolyásolás különböző módjairól. A tanszék oktatási tevékenysége kiterjed az egyetem legtöbb szakára. 

  • Kereskedelem és Logisztika Tanszék 

A Kereskedelem és Logisztika Tanszék munkájának célja, hogy a hallgatók számára átfogó ismereteket nyújtson egyrészt a kereskedelem, másrészt a logisztika területén, hozzájáruljon ezen üzleti tudományokhoz szükséges tudás, képességek és készségek elsajátításához. A Tanszék egyedi tudásportfóliót kínál azáltal, hogy ötvözi a kereskedelmi és logisztikai ismeretanyagot, azaz a termékek és szolgáltatások értékesítésének és az áru- és szolgáltatásáramlások szervezésének tudományát, azt nem külön-külön, hanem rendszerben tárgyalja.

  • Kommunikáció Tanszék 

A Tanszék gyakorlatorientált kommunikáció- és médiatudományi képzést nyújt, tanszéki állományának szinte 100%-a tudományos fokozattal rendelkező, angolul előadásképes oktató-kutató kollégákból áll. Olyan szakembereket képez, akik rugalmasan alkalmazkodnak a munkaerőpiac változó követelményeihez, és a legkülönbözőbb kommunikációs munkakörökben helyezkedhetnek el. A hallgatók alapszakos diplomájuk megszerzése után kommunikációs munkatársként, social media-referensként, médiaelemzőként, PR-felelősként, szóvivőként, szövegíróként, újságíróként, szerkesztő-műsorvezetőként, sajtófigyelőként dolgozhatnak tovább, vagy mesterszakon folytathatják tanulmányaikat.

  • Marketing Tanszék 

A Marketing Tanszék a marketingtudománnyal, annak részterületeinek és speciális vetületeinek oktatásával és kutatásával foglalkozik. Oktatási tevékenysége kiterjed az egyetem összes karára és szinte minden szakára. A tanszék hosszú múltra visszatekintő, szoros vállalati kapcsolatokkal rendelkezik, a vállalati szakemberek aktív bevonásával biztosítja a piaci elvárásoknak megfelelő, legfrissebb tudás átadását. A tanszék törekszik a korszerű, élményalapú oktatás megvalósítására, melyben a szimulációs helyzetek, a digitális eszközök használata és a tradicionális oktatási formák egymást hatékonyan egészítik ki.

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.5
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette