BGE központi honlap
Hallgatóknak
EN - English

Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar

MÜKK

  • BGE Főoldal
  • A karról
      • Általános információk
      • Bemutatkozás
      • Képzési portfólió
  • Szervezet
      • Szervezeti felépítés
      • A kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Hallgatói szervezetek
      • Hallgatói Önkormányzat
  • Kiemelt projektek
Nyitólap >
Harsányi Dávid - Munkatárs adatlap
Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar
MÜKK
MÜKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Dr. Harsányi Dávid
Marketing Tanszék
egyetemi docens
PhD
Dr. Harsányi Dávid
Elérhetőségek
  • Iroda:1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11.
  • Épület:
  • Telefon:
  • Belső mellék:
  • Email:Harsanyi.David@uni-bge.hu

Bemutatkozás

1997-től veszek részt az oktatásban a BGE elődintézményeinél, így a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a BGF-en. 1998-tól vezetem a Reklám, illetve a Marketingkommunikáció szakirányt. Oktatott tárgyaim közé tartozik a Marketingkommunikáció tervezése, Kreatív tervezés, a Marketingkommunikáció területei, illetve a Digitális kommunikáció. Kutatási területeim emellett kiterjednek az eseménymarketingre, bormarketingre.
Fontosnak tartom a hallgatói tehetséggondozást. Számos hazai diákverseny győztes csapatának felkészítő tanára voltam, amely tevékenységért több dékáni és rektori elismerésben részesültem. A Tudományos Diákköri Konferencián is több sikeres diák konzulense voltam.
A Magyar Reklámszövetség tagsága mellett az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) Etikai Bizottságának szakértője vagyok. Jó kapcsolatot ápolok a kommunikációs szakma szervezeteivel (főként MAKSZ, ÖRT), vállalataival, valamint szakembereivel, amely az oktatásban is hasznosul. Szakmai előadók rendszeres bevonásával, közös projektekkel, céglátogatásokkal, gyakornoki helyek meghirdetésével segítem a hallgatók fejlődését. Az oktatás mellett tanácsadói tevékenységet végzek főként kkv-k számára. 2008-ban a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) főtitkára voltam.

Fogadóóra

HelyeK2-09
IdejeKedd/Tuesday 13:45 - 15:15
Megjegyzés

e-mailben történő előzetes egyeztetés alapján / prior consultation by email is required

harsanyi.david@uni-bge.hu

Oktatott tantárgy(ak)

  • Digitális kommunikáció (magyar nyelven)
  • Digitális kommunikáció (magyar nyelven)
  • Digitális technológia (magyar nyelven)
  • Innovatív megoldások a marketingkommunikációban (magyar nyelven)
  • Kampánytervezés és reklámpiaci ismeretek (magyar nyelven)
  • Kreatív kommunikációtervezés (magyar nyelven)
  • Kutatásmódszertan (magyar nyelven)
  • Marketingkommunikáció területei 1 (magyar nyelven)
  • Marketingkommunikáció területei 2 (magyar nyelven)
  • Marketingkommunikáció tervezése, reklámpszichológa (magyar nyelven)
  • Marketingszolgáltatások menedzsmentje (magyar nyelven)
  • Szakmai gyakorlat (magyar nyelven)

Szakmai életút

  • 1997-BGE (Külkereskedelmi Főiskola) oktatója
  • 1998-BGE Reklám, majd Marketingkommunikáció szakirányvezető
  • 2002Magyar Diákreklámverseny (MDRV) győztes csapatának felkészítő tanára
  • 2004, 2007, 2009, 2010, 2014Országos Média Diákverseny (OMD) győztes csapatainak felkészítő tanára
  • 2006-2018Magyar Reklámszövetség tagja
  • 2007L’Oreal Brandstorm diákverseny hazai győztes csapatának felkészítő tanára
  • 2007Rektori dicséret
  • 2008Rektori oklevél
  • 2008Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) főtitkára
  • 2010Rektori dicséret
  • 2010-Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) Etikai Bizottságának (független panaszbizottságának) szakértője
  • 2011Kreatív diákverseny győztes csapatának felkészítő tanára
  • 2012PhD fokozat, Szent István Egyetem
  • 2017-BGE Marketing tanszék tanszékvezetője
  • 2018-BGE Fenntarthatósági Hálózat tagja

Kutatási területek

  • Marketingkommunikáció
  • eseménymarketing
  • bormarketing
  • kreativitás
  • digitalizáció

Kiemelt publikációk

  • Marketingkommunikáció érthetően
  • Towards quality consumption: Segmentation of the Hungarian Wine Market Based on Wine Consumption and Purchasing Habits
  • "Mérhető a kreativitás?", avagy a személyiségjegyek és a kreatív teljesítmény közötti összefüggések vizsgálata a gazdasági felsőoktatásban tanulók példáján
Tovább az MTMT adatbázisára
2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.14.2
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette