BGE központi honlap
Hallgatóknak
EN - English

Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar

MÜKK

  • BGE Főoldal
  • A karról
      • Általános információk
      • Bemutatkozás
      • Képzési portfólió
  • Szervezet
      • Szervezeti felépítés
      • A kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Hallgatói szervezetek
      • Hallgatói Önkormányzat
  • Kiemelt projektek
Nyitólap >
Szakál Dorina - Munkatárs adatlap
Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar
MÜKK
MÜKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Szakál Dorina
Marketing Tanszék
tanársegéd
Szakál Dorina
Elérhetőségek
  • Iroda:1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11.
  • Épület:
  • Telefon:
  • Belső mellék:
  • Email:szakal.dorina@uni-bge.hu

Bemutatkozás

Tanulmányaimat a Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Karán kezdtem, ahol biológia alapképzésen diplomát szereztem 2015-ben. Majd a Budapesti Corvinus Egyetemen, későbbi nevén Szent István Egyetemen szereztem meg az alap- és mesterdiplomámat, mint élelmiszermérnök. 2021 óta a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájának doktorandusz hallgatója vagyok. Kutatási témám: Neuromarketing módszerfejlesztések az élelmiszerválasztási folyamatok feltárására, melynek keretein belül szemkamerával, bőrellenállás mérővel és FaceReaderrel végzek méréseket.

Szakmai életút

  • 2011 - 2015Pécsi Tudományegyetem, Természettudományi Kar, Biológia BSc
  • 2015 - 2018Szent István Egyetem, Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszermérnök BSc
  • 2017 - 2018Szent István Egyetem, Deák Tibor Szakkollégium, Marketing referens
  • 2019 - 2021Szent István Egyetem, Élelmiszertudományi Kar, Élelmiszermérnök MSc
  • 2021-tőlMagyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola, PhD hallgató

Kutatási területek

  • neuromarketing
  • élelmiszermarketing
  • fogyasztói döntéshozatal
  • szemkamera
  • bőrellenállás mérő
  • FaceReader

Kiemelt publikációk

  • Effect of Scents on Gazing Behavior and Choice.
  • Profiling Hungarian hypermarket shoppers.
  • Virtual reality applications in food science. Current knowledge and prospects.
Tovább az MTMT adatbázisára
2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.14.2
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette