BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar

MÜKK

  • BGE Főoldal
  • A karról
      • Általános információk
      • Bemutatkozás
      • Képzési portfólió
  • Szervezet
      • Szervezeti felépítés
      • A kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Hallgatói szervezetek
      • Hallgatói Önkormányzat
  • Kiemelt projektek
Nyitólap >
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia - Munkatárs adatlap
Marketing és Üzleti Kommunikáció Kar
MÜKK
MÜKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
Marketing Tanszék
Tudományos kari vezető, egyetemi docens
PhD
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
Elérhetőségek
  • Iroda:1054 Budapest, Alkotmány utca 9-11.
  • Épület:
  • Telefon:
  • Belső mellék:
  • Email:vamosi.kornelia@uni-bge.hu

Bemutatkozás

Kutatói és oktatói tevékenységet 2006 óta folyamatosan végzek, a Külkereskedelmi Kar Marketing Tanszékén 2014 óta oktatóként dolgozom. Oktatói tevékenységemmel párhuzamosan évekig dolgoztam a versenyszférában is. Emellett több évig láttam el a Minőségmenedzsment szakirány vezetési és szervezési feladatait. 2019 március óta Karunk TDT elnöke vagyok. A TDT elnöki kinevezést nagy lehetőségként értékeltem, hiszen mindig is nyitott voltam a tehetséggondozás, a kutatás és a hallgatók tehetségének a kibontakoztatására. A hallgatók számára izgalmas eseményeket szervezek, TDK plakátkiállításokat, Instagram fotózást, szakmai kirándulásokat és TDK továbbképző kurzusokat is. Célom, hogy népszerűbbé tegyem a hallgatók körében az önálló kutatást és a TDK dolgozatok megírását, valamint az oktatók minél szélesebb körű bevonását a Karon zajló tudományos folyamatokba.
A Kutatásra fel, oktatói-hallgatói tudományos közösség kutatócsoport vezetőjeként fontosnak tartom, hogy kollégáimmal olyan kutatásokat végezzünk, melyek eredményei előmozdítják a Karon zajló hallgatói tudományos tevékenységet. Tagja vagyok a Magyar Közgazdasági Társaságnak, az Egyesület a Marketing Oktatásáért és Kutatásáért szervezetnek, a Magyar Értékelemzők Társaságának és az ISO 9000 Fórumnak.

Fogadóóra

HelyeE.II.32.
IdejeKedd/Tuesday 13:00-14:00
Megjegyzése-mailben történő előzetes egyeztetés alapján / prior consultation by email is required

Oktatott tantárgy(ak)

  • Business marketing (magyar nyelven)
  • Értékelemzés – innováció (magyar nyelven)
  • Kommunikációs eszközök (magyar nyelven)
  • Szolgáltatásmarketing alapjai (magyar nyelven)
  • Kreatív tervezés (magyar nyelven)
  • Marketing (magyar nyelven)
  • Marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás (magyar nyelven)
  • Szakkollégium / TDK (magyar nyelven)
  • Szolgáltatás- és B2B-marketing (magyar nyelven)
  • TDK 1 (magyar nyelven)

Szakmai életút

  • 2004-2007Nyugat-magyarországi Egyetem, óraadó
  • 2004-2008Dunaújvárosi Főiskola, óraadó
  • 2006Értékelemzési projektek tankönyv társszerző és szerkesztő
  • 2007-Magyar Értékelemzők Társaságának Ellenőrző bizottsági tagja
  • 2007-2009CMP Medica Információs Kft. értékesítési- és marketing menedzser
  • 2009-2010Biovital Kft. értékesítési- és marketingvezető
  • 2010-2014Professional Publishing Hungary Kiadó Kft, médiamenedzser, orvosi divízió
  • 2013PhD fokozat Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
  • 2011Gazdasági elemzés és értékelemzés felsőoktatási tankönyv társszerző
  • 2012Értékelemzés alapjai felsőoktatási tankönyv társszerző
  • 2014-BGE Külkereskedelmi Kar, Marketing Tanszék egyetemi adjunktus
  • 2016-2019Minőségmenedzsment szakirány vezetője
  • 2018Marketing vezérelt értékelemzés felsőoktatási tankönyv társszerző és szerkesztő
  • 2019-Külkereskedelmi Kar Tudományos Diákkör elnöke
  • 2019, 2020, 2022, 2023 és 2024Nyertes TDK Pályázatok projektvezetője
  • 2022Kiváló Mentor Díj
  • 2022TDK Körkép
  • 2022-Kutatásra fel, oktatói-hallgatói tudományos közösség, kutatócsoport vezetője
  • 2022BGE Tudományos Díj, Tudományos szakcikk-oktató kategória, társszerző
  • 2022Dékáni dicséret

Kutatási területek

  • szolgáltatásmarketing
  • fogyasztói magatartás
  • marketingkommunikáció
  • értékelemzés

Kiemelt publikációk

  • Digital marketing employability skills in job advertisements – must-have soft skills for entry level workers: A content analysis
  • Hogyan írjunk vonzó álláshirdetést?: A legfontosabb jelentkezést befolyásoló tényezők feltárása álláshirdetések értékelemzésén keresztül
  • A weboldalak értékelési szempontrendszerének vizsgálata
Tovább az MTMT adatbázisára
2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.5
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette