BGE központi honlap
Hallgatóknak
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
  • Egyetemünk
      • A BGE-ről
      • A BGE-ről
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • A BGE vezetői
      • Karok
      • Szervezet
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Doktori Iskola
      • Szakirányú továbbképzés
      • Felnőttképzés
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Hallgatóknak szóló nemzetközi lehetőségek
      • Akkreditációk
      • Partnerségek
      • Tudomány
      • Tudományos élet a BGE-n
      • BGE kiadványok
      • Tehetséggondozás
      • Könyvtár
      • Repozitórium
      • Közösség és lehetőségek
      • Fenntarthatóság
      • Üzleti partnerség
      • BGE Alumni
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Elérhetőségek
  • Hallgatóknak
  • Munkatársaknak
Nyitólap >
Fontos változások a Hallgatói Ügyfélszolgálaton április 3-tól!
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Fontos változások a Hallgatói Ügyfélszolgálaton április 3-tól!
2025. augusztus 28.
Fontos változások a Hallgatói Ügyfélszolgálaton április 3-tól!


A hallgatói visszajelzésekre reagálva folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsuk az ügyfélszolgálat hatékonyságát és biztosítsuk az egységes hallgatói élményt. Épp ezért 2023. április 3-tól jelentős változások lépnek életbe: 

 Megváltozik a személyes ügyfélszolgálatok nyitvatartási időszaka és időpontja a karokon 

A hallgatói visszajelzésekre reagálva április 3-tól meghosszabbítjuk a nyitvatartási időszakokat, és jobban igazítjuk azokat a kari órarendekhez is. Minden karon lesz egy hosszabb ügyintézési nap, amikor 9-16 óra között várjuk a hallgatókat, és a kiszolgálásban alkalmazkodunk az előadások közötti szünetekhez. A pontos nyitva tartás ITT érhető el.

Elindítjuk a videós ügyfélszolgálatot 

A személyes ügyintézés mellett - pilot jelleggel - elindulunk a videós ügyfélszolgálattal is, amelyre előzetes időpont foglalással lehet bejelentkezni. A karok szerinti időpont foglalás a hallgatói fiókból elérhető. A negyedórás időpontokban a hallgatók többek között az alábbi ügyeket lehet majd intézni: teljesítés igazolás, tantárgyi követelmények, pénzügyek ellenőrzése, szakdolgozat, pályázatok, specializációválasztás, szakmai gyakorlat, stb.

Biztosítjuk az átjárhatóságot a karok között  

További előrelépés a kiszolgálásban és az ügyfélszolgálati elérhetőség bővítésében az átjárhatóság elve, vagyis, hogy bármilyen karra jár a hallgatónk, az alábbi szolgáltatásokat bármelyik ügyfélszolgálati pontunkon igénybe lehet venni: 

  • személyes adatok módosítása 
  • neptun működési hiba bejelentése 
  • pénzügyi, ösztöndíjra vonatkozó kérdések 
  • igazolások kérése, igénylése 
  • kérvények leadására vonatkozó információ 

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.14.1
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette