Saját standdal jelentünk meg szeptember 17-20. között Európa legnagyobb, évente megrendezésre kerülő nemzetközi felsőoktatási kiállítására Toulouseban. 4 fős delegációnk célja az volt, hogy népszerűsítette Magyarország legnagyobb gazdaságtudományi egyetemét B2B vonalon.
A 34. alkalommal megrendezett EAIE Konferencia és Kiállításra az idei évben közel 7500 látogató érkezett, hogy a negyedik legnépesebb francia városban a felsőoktatás nemzetköziesítéséről folytassanak szakmai párbeszédet, jó gyakorlatokat osszanak meg egymással, illetve új kapcsolatokat építsenek ki.
Egyetemünk kiállításon való megjelenésével fő célunk az volt, hogy tovább építsük széles nemzetközi kapcsolatrendszerünket, ápoljuk kapcsolatainkat meglévő partnereinkkel, bővítsük együttműködéseink körét, valamint kiváló, magasan rangsorolt új szakmai partnerekkel egyeztessünk hallgatói, oktatói és kutatói mobilitási lehetőségeink növelése érdekében, különös figyelmet fordítva a Pannónia Program által támogatott rövid távú mobilitások megvalósítására.
A négy nap alatt egyetemünk standját rengeteg látogató kereste fel, partnereink és további kiállítók elismerően nyilatkoztak megjelenésünkről, kiemelve, hogy Egyetemünk angol neve, a Budapest Business University a tökéletes név és egyben “selling point” összesítő, hiszen tartalmazza Egyetemünk desztinációját, illetve fő képzési területét egyben.
A konferencián való részvételünknek köszönhetően, több mint 150 új nemzetközi partnerrel és szolgáltatóval sikerült párbeszédet kezdeményeznünk, virágzó együttműködésekben bízva.