November 9-én „Branding in the academic and business world – Future challenges” címmel nemzetközi konferenciát rendeztünk egyetemünkön.
A „Magyar Tudomány Ünnepe 2023” című országos és határon túli programsorozat keretében megrendezett tudományos konferencián közel százan, köztük a szakma jelentős képviselői vettek részt; a plenáris előadók között volt Prof. Dr. Diederich Bakker (Hanze University), Dr. Papp-Váry Árpád (BGE), Dr. Géring Zsuzsanna (BGE) Jákó Eszter (Magyar Marketing Szövetség), valamint moderátorként Dr. Németh Tamás (BGE).
A délután folyamán az alábbi öt párhuzamos szekció került megrendezésre, amelyeken hazai és külföldi kollégák, valamint számos PhD hallgatónk mutatta be aktuális kutatásának legfrissebb eredményeit.
- Branding in the academic area
- The importance of sustainability in branding
- The role of branding in the tourism sector
- Branding the future: Vision and strategies in the international economy
- Challenges of branding in small and medium-sized enterprises
Köszönjük szépen minden előadó és szervező munkáját és az érdeklődők részvételét!