BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Doktori Iskola
      • Szakirányú továbbképzés
      • Felnőttképzés
      • Miért a BGE?
      • Miért a BGE?
      • Felvételi információk
      • Felvételi pontszámítás
  • Egyetemünk
      • A BGE-ről
      • A BGE-ről
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • A BGE vezetői
      • Karok
      • Képzéseink
      • Szervezet
      • Közösség és lehetőségek
      • BGE Alumni
      • Fenntarthatóság
      • Üzleti partnerség
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Elérhetőségek
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Hallgatóknak szóló nemzetközi lehetőségek
      • Akkreditációk
      • Partnerségek
      • Tudomány
      • Tudományos élet a BGE-n
      • BGE kiadványok
      • Tehetséggondozás
      • Könyvtár
      • Repozitórium
  • Hallgatóknak
  • Munkatársaknak
Nyitólap >
Magyar siker a nemzetközi hotelmenedzsment-versenyen
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Magyar siker a nemzetközi hotelmenedzsment-versenyen
Magyar siker a nemzetközi hotelmenedzsment-versenyen

Budapest, 2023. február 23. – Hazánk első számú, 18 000 hallgatót képző üzleti egyetemének, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karának (BGE KVIK) csapata az előkelő 5. helyen végzett az EMCup 2023 nemzetközi hotelmenedzsment-versenyen. A hollandiai Maastrichtban 14 országból 28 neves egyetem részvételével február 12-13-án megrendezett többfordulós versenyen a BGE „Pioneers” csapata az 5. hely mellett elnyerte a „Best pitch-paper” díjat a legjobban kidolgozott és előadott ötletért. Az idei téma a „Break the Mould” volt, melynek keretében a csapatok maguk választhatták ki, milyen területre dolgoznak ki innovatív ötleteket.


A turizmus-vendéglátás szakterület legjelentősebb hazai képzőhelye, a BGE KVIK a harmadik alkalommal indított csapatot a ServiceCenter4Hospitality által immáron tizenötödik alkalommal megrendezett nemzetközi EMCup (European Mise en Place Cup) hotelmenedzsment-versenyen, ahol idén 14 országból 28 neves egyetem vett részt, többek között a hamburgi, a bredai és a manchesteri egyetem. A február 12-13-án, a hollandiai Maastrichtban megrendezett megmérettetésen a hazai piacvezető turizmus-vendéglátás szakra járó KVIK-es hallgatókból – Ország Lili, Varga Zsófia, Tóbel Szonja és Balázs Hanna – álló „Pioneers” nevű csapat egyedüli magyar meghívottként vett részt. Mentoraik, Karakasné Dr. Morvay Klára, a BGE KVIK Vendéglátás Intézetének főiskolai docense és Kovács Róbert, a Novotel Budapest Danube Hotel Cluster General Managere segítették őket a felkészülésben.


„Büszkék vagyunk lelkes hallgatóink tehetségére, hiszen minden évben egyre jobb helyezést érünk el. A legjobban kidolgozott és előadott ötletért elnyert „Best pitch-paper” különdíj és az előkelő helyezés is bizonyítja, hogy érdemes az oktatás során kiemelt hangsúlyt helyeznünk a kommunikációra, a prezentációs- és vitakészség fejlesztésére. Egy ilyen nemzetközi verseny a szakmai tapasztalatszerzésen, a kapcsolatépítésen és a nyelvgyakorláson túl felejthetetlen élményeket is nyújt a hallgatóknak és nekünk, mentoroknak egyaránt” – mondta el Karakasné Dr. Morvay Klára, a BGE KVIK Vendéglátás Intézetének főiskolai docense, a csapat egyik mentora.

Az idei téma a „Break the Mould” volt, melynek keretében a csapatok maguk választhatták ki, milyen területre találnak ki a hagyományoktól eltérő ötleteket. A BGE csapata a ServeUout (Serve You Out) nevű brand kidolgozásakor arra fókuszált, hogy az eddig csak költséget jelentő szállodai tevékenységekkel (mint a housekeeping, karbantartás, IT, konyha) hogyan lehetne bevételt generálni, és kiajánlani a szolgáltatásokat a helyi lakosoknak.

A verseny 82 tagú zsűrijében elismert nemzetköziszállodai szakemberek (GM- és HR-menedzserek) foglaltak helyet.


A versenyről 

A versenyt több hónapos felkészülés előzte meg, amely során különböző feladatokat is teljesítenie kellett a csapatnak: bemutatkozó videó, közösségi média kampány, kreatív CV elkészítése, Mapstell személyiségteszt, egy ötlet kidolgozása és tudományos cikk formában történő megírása, 3 perces elevator pitch megtervezése.

A két versenynapon pedig vegyes csoportban, illetve saját csapatban kellett újabb innovatív ötleteket kidolgozniuk a szállodaszakma jelenlegi kihívásaira, amelyeket a döntőben „üzleti cápáknak” kellett eladniuk.


2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.5
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette