BGE központi honlap
Hallgatóknak
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Doktori Iskola
      • Szakirányú továbbképzés
      • Felnőttképzés
      • Miért a BGE?
      • Miért a BGE?
      • Felvételi információk
      • Felvételi pontszámítás
  • Egyetemünk
      • A BGE-ről
      • A BGE-ről
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • A BGE vezetői
      • Karok
      • Képzéseink
      • Szervezet
      • Közösség és lehetőségek
      • BGE Alumni
      • Fenntarthatóság
      • Üzleti partnerség
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Elérhetőségek
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Hallgatóknak szóló nemzetközi lehetőségek
      • Akkreditációk
      • Partnerségek
      • Tudomány
      • Tudományos élet a BGE-n
      • BGE kiadványok
      • Tehetséggondozás
      • Könyvtár
      • Repozitórium
  • Hallgatóknak
  • Munkatársaknak
Nyitólap >
Marketing mesterképzés
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Marketing mesterképzés
Marketing mesterképzés

A képzésről

Marketing mesterképzésünk segít a marketing magasabb szintjére lépni. A már a szakmában dolgozók elméleti oldalról is megalapozott marketingtudást szerezhetnek, rendszerezni tudják ismereteiket. A pályájuk elején lévők számára nagy előny, hogy valós projekteken dolgoznak, vállalati szakemberek támogatásával. A marketing területek széles volta garancia arra, hogy mindenki abban mélyedjen el, ami számára a leghasznosabb. A marketing mesterképzés során valós vállalati projekteken dolgozhatsz, és oktatóid a marketingszakma aktív, tapasztalt szakemberei. Ragadd meg a lehetőséget, és építsd a jövődet a marketing élvonalában! 

Mesterképzésünk diplomamunka- és záróvizsga-rendszere szakít a hagyományos megoldással. Szakmai projektfeladat tantárgyak mentén kifejezetten a szakmában elvárt feladatok megoldására készítünk fel a képzés két záró félévében, diplomamunkádat és a záróvizsgádat is ilyen feladatok mentén kell teljesítened. Emellett természetesen a képzés témaköreit érintő kutatásainkba hallgatóink is be tudnak csatlakozni – Tudományos DiákKöri munkájukat vagy PhD tanulmányaikat megalapozandó.

A képzés főbb jellemzői

A BGE marketing mesterszakját az ország legnagyobb, BGE-s kereskedelem és marketing alapszak tantervének folytatásaként építettük fel. Arra is kiemelten ügyeltünk, hogy más egyetemekről vagy más alapszakokról érkezők is kiválóan be tudjanak illeszkedni a képzésbe, így átfogó és korszerű tudást kapjanak az üzleti élet egyik legintenzívebben átalakuló szakterületén. A képzést elvégezve okleveles közgazdász marketing szakon szakképzettséget igazoló diploma szerezhető.

A marketing mesterképzési szak oktatása a belvárosi kampuszunkon folyik. A képzést nappali munkarendben angol nyelven, illetve levelező munkarendben magyar nyelven indítjuk. Állami ösztöndíjas helyeink mellett a képzés önköltséges formában is elérhető. A magyar nyelvű képzés önköltsége 520.000 Ft/félév, az angol nyelvűé 670.000 Ft/félév és az állami ösztöndíjas hallgatóknak az angol nyelvű képzésen 170.000 Ft/félév idegen nyelvi hozzájárulási díjat kell fizetniük.

A képzés tartalma 

A BGE marketing mesterképzési szakján végzett hallgatók a marketing és kommunikáció területének mesterei lesznek. Ismerik a legfontosabb elemzési módszereket, a különböző eszközöket és a legfontosabb trendeket. Az itt megszerzett tudást képesek azonnal a gyakorlatba ültetni. A képzés szakspecifikus ismeretkörei (például holisztikus marketing, marketingkutatás modern módszerei, üzleti intelligencia és adatelemzés, PR és stratégiai kommunikáció, szolgáltatásmarketing, kommunikáció és márkastratégia) jó megalapozást jelentenek az érdeklődési terület megtalálására – a tanulmányokhoz és a karrierhez is. 

A BGE marketing mesterképzését elvégezve megbízói és ügynökségi oldalon, nemzetközi vagy hazai szervezetnél, valamint kis-, közepes és nagyvállalatnál is mód nyílik elhelyezkedésre. Végzett hallgatóink komoly hozzáadott értéket tudnak nyújtani a multinacionális és magyar nagyvállalatok marketingosztályain, képesek kis- és közepes cégek marketingtevékenységének irányítására, de komplex marketingkampányok tervezésére és megvalósítására is.

Programme-specific elective courses:

Sales and Corporate Operations Practices, Sustainable Marketing and Responsible Consumption, Artificial Intelligence in Marketing, Personal Branding, Data-Driven Marketing, Sociology and Psychology of Consumption, Geomarketing, Advanced Social Media Marketing ,Marketing for Small Enterprises


SubjectCreditSubjectCredit

Semester 1

Semester 2

Marketing Management6Brand Building6
Management of Value-Creating Processes6Modern Methods of Marketing Research6
Foreign Language for Business and Social Sciences3Strategic Management6
Mathematical and Statistical Analysis Methods6Business Intelligence and Data Analytics6
Modern Economic Theories6

Semester 3

Semester 4

Service Development and Service Marketing (project subject)6Communication and Brand Strategy (project subject)6
Marketing Planning and Strategy6Innovative Marketing Communication6
Public Relations and Strategic Communication6Marketing for International Market Entry6
Advanced Research Methodology5Thesis Project 15
Programme-specific elective courses 16Thesis Project 25
Programme-specific elective courses 26

Semester 1-4

Elective course6


2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.6
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette