BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Duális képzés
      • További képzéseink
      • Keresztféléves képzések
      • Képzéskereső
      • Miért a BGE?
      • Első a gazdasági képzésekben
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Színes hallgatói élet
      • Ösztöndíjak és lehetőségek
      • Kollégiumi szolgáltatások
      • Felvételi információk
      • BGE Nyílt nap
      • Felvételi pontszámítás - alapképzés és szakképzés
      • Gyakori kérdések és válaszok
      • Felvételi pontszámító kalkulátor
      • Kérdezz tőlünk!
      • Képzési tájékoztató 2025
  • Egyetemünk
      • Rólunk
      • A BGE vezetői
      • Vízió és misszió
      • A BGE-ről dióhéjban
      • Történet és hagyományok
      • Karok
      • Sajtószoba
      • Szabályozó dokumentumok
      • Közösségünk
      • Alumni
      • Sport
      • Elismerések
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Fókuszban
      • Akkreditációk és szervezeti tagságok
      • Partnerségek és együttműködések
      • Hallgatói lehetőségek
      • Szervezeti egységek
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • Oktatási, tudományos és kutatási szervezet
      • Támogató szervezet
      • Hallgatói Önkormányzat
      • Testületek és bizottságok
      • Érdekképviseletek
  • Fenntarthatóság
  • Tudomány
      • Fókuszban
      • Aktuális
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági és társadalmi hatás
      • Díjak és elismerések
      • Rendezvények és tudásmegosztás
      • Kutatási portfólió
      • Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Prosperitas
      • Tehetséggondozás és szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Iroda
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
      • Tématerületi Kiválósági Projekt
      • Tématerületi Kiválósági Projekt
  • Üzleti partnerségek
Nyitólap >
Példák támogatói fejlesztési célokra
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Példák támogatói fejlesztési célokra
Példák támogatói fejlesztési célokra

Példák fejlesztési célokra

CélcsoportCélkitűzésA feladat akkor teljesül, ha…

munkatárs

csapataktivitás fejlesztése

munkáját munkatársaival együttműködve végzi, a közös gondolkodásban aktívabban részt vesz, tapasztalatait erősebben megosztja; a fejlődésre vonatkozóan visszajelzésekkel rendelkezik

munkatárs

határidő betartása

az értékelt időszakban adott feladatok teljesítésére nyitva álló határidőket nem lépi túl

munkatárs

önálló munkavégzés fejlesztése

munkáját úgy végezi, hogy vezetőjének a feladatot és a határidőt kell meghatároznia, a feladat elvégzéséhez szükséges konkrét lépéseket nem, de ha szükséges, akkor támogatást kér; vezetője részéről érzékelhető a változás

munkatárs

pontosság/precizitás fejlesztése

munkáját az elvárásoknak megfelelő minőségben végzi, figyelmet fordít az igények pontos megértésére, a munkájának ellenőrzésére, továbbá fejlesztette precizitását; vezetője részéről érzékelhető a fejlődés

munkatárs

problémamegoldás fejlesztése

a felmerülő problémákat a munkaköri és döntési szintjének megfelelően önállóan menedzseli, vezetői megerősítést a szükséges mértékig kér; vezetője részéről érzékelhető a fejlődés;

munkatárs

stratégiai szemlélet erősítése

törekszik arra, hogy a szervezeti feladatokat, illetve a saját feladatait stratégiai megközelítésből gondolja át, ennek megfelelően javaslatot tesz további fejlesztésekre, feladatokra; javaslatokat megosztja vezetőjével

munkatárs

információkezelés erősítése

a munkájához szükséges információt tudatosabban/proaktívan szerzi meg, illetve a munkavégzés során tudomására jutott információt megfelelően és kellő mértékben osztja meg annak érdekében, hogy segítse kollégái munkavégzését is; a változás a vezetője számára érzékelhető

munkatárs vagy vezető

asszertív kommunikácó fejlesztése

ha a saját kommunikációjának fejlesztése megvalósul olyan módon, hogy a saját érdekeit is érvényesíteni tudja, viszont a másik fél érdekeit és céljait is figyelembe veszi, ezzel biztosítva hogy hatékonyabban meg tudja oldani a nehézségeket jelentő kommunikációs helyzeteket; a változás a vezetője számára érzékelhető

munkatárs vagy vezető

kezdeményezőkészség fejlesztése

folyamatfejlesztő szemlélettel, újító megközelítéssel végzi munkáját, konkrét ötletei, a megvalósításra javaslatai, kidolgozott koncepciói vannak, amelyeket a vezetőjének konkrét témacsoportra meghatározottan átad

munkatárs vagy vezető

konfliktuskezelési képesség fejlesztése

konfliktuskezelését fejlesztette, ezáltal a szervezeten belül a csapat visszajelzése alapján nem vagy kevesebbet konfrontálódott; vezetője számára érzékelhető a változás

munkatárs vagy vezető

nyelvi kompetencia fejlesztése

nyelvtudását önállóan fejleszti, ezáltal nyelvtudását eljuttatja a …... (szintig)

vezető

csoportkohézió erősítése a vezetett szervezetben

ha a munkavégzés során a munkatársak egymással hatékonyabban együttműködnek, pl. ennek érdekében a megfelelő átszervezéseket megvalósította vagy csapatépítő aktivitást szervez (tréning, közös kirándulás stb.); a konkrét intézkedéseket vezetőjével megosztotta

vezető

hatékonyabb vezetői önmenedzselés

a vezető tudatosabban tűzi ki céljait, menedzseli a célok mentén a szervezetét, tudatosan kér és ad visszajelzést és információt vezetői és munkatársi szinten, tudatosan menedzseli a szervezetét, vezetői pozíciójában megmutatja magát és képviseli a szervezete érdekeit és céljait; a megtett lépések láthatóak, a változás érzékelhető a vezetője számára

vezető

dolgozók motiválása és fejlesztése

időt szán a kollégái motivációjának megismerésére, a kollégái motiválására és fejlesztésére, személyes fejlesztési tervet dolgoz ki számukra; a vezető számára a megtett lépésekről összefoglalót készít

vezető

hatékonyabb ellenőrzés

az általa vezetett szervezetben az előkészített anyagok hibáinak száma csökken; a változás a vezető számára érzékelhető

vezető

hatékonyabb időgazdálkodás fejlesztése

hatékonyabb delegálás / tervezettebb működés / szervezetebb működés / munka-magánélet erősebb elhatárolása / saját igények erősebb érvényesítése megtörtént; a változás a vezető számára érzékelhető

vezető

határidő megtartása

az általa vezetett szervezetben az értékelt időszakban adott feladat teljesítésére nyitva álló határidőt a szervezet nem lépte túl; a változás a vezető számára érzékelhető

vezető

vezetői kommunikáció erősítése

a leggyakoribb vezetői helyzetekben a kommunikációja fejlődött: feladatkiadás, döntés közlése, rossz teljesítmény kezelése, motiváló beszélgetés; a változások a vezető számára érzékelhetőek

vezető

mikromenedzsment csökkentése

a vezető a szervezetben elfoglalt helyéhez képest nem foglalkozik részfeladatok megoldásával, a feladatokat a munkatársai számára delegálja; a vezető nem jelenik meg minden másolatban minden e-mail-en, nem vesz részt minden projektben stb, viszont gondoskodik ezen feladatok menedzseléséről; a változás a vezető számára érzékelhető

vezető

priorizálás fejlesztése

a vezető szervezete által végzett támogatott folyamatok és feladatok, témák ütközése esetén sürgős/fontos mérlegelés szerint állítja fel a sorrendet, ebben fejlődik, amely a vezetője számára érzékelhető

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette