BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

BGE Hallgatói fiók

  • Felvettek
      • Felvettek, hogyan tovább?
      • Az első lépések a BGE-n
      • Gólyatábor
      • Keresztféléves mesterképzés
      • Legfontosabb teendőid
      • Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe
      • Finanszírozási feltételek
      • Rövidített alapképzés
      • Képzési díjak befizetése
      • Kollégiumi jelentkezés
      • Szintfelmérők
      • Kurzusfelvétel
      • Képzés helyszínének megválasztása
      • Diákhitel
      • Nyelvtanulás
      • Testnevelés
      • Beiratkozom
      • Online beiratkozás elsőéves hallgatóinknak
      • Online beiratkozás szakirányú továbbképzéses hallgatóinknak
      • Online beiratkozás doktori iskolánk hallgatóinak
      • Tűz- és balesetmegelőzési oktatás
      • Beiratkozás után
      • Diákigazolvány igénylés
      • Kreditbeszámítás
      • Etikai kódex
      • Mentorprogram
      • PSZK+ tehetséggondozási program
      • Hallgatói élet
      • Hallgatói szervezetek
      • Programok
      • Hallgatói öntevékeny csoportok
  • Tanulmányok
      • Tantervek
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Doktori képzés
      • Felnőttképzés
      • Tanulmányi követelmények
      • Beiratkozás
      • Félévi feladatok
      • Specializáció-választás
      • Külföldi tanulmányok
      • Önkéntesség
      • Szakdolgozat
      • Szakmai gyakorlat
      • Záróvizsga
      • Nyelvvizsga
      • Oklevél
      • Szabályzatok
      • Intézményi tájékoztató
      • Félévi feladatok
      • Díjak befizetése
      • Tantárgyi követelmények
      • Tárgy/kurzusfelvétel
      • Félév aktiválása
      • Kérvények
      • Pályázatok
      • Vizsgajelentkezés
      • Vizsgaidőszak
      • OMHV
      • Zárthelyi dolgozat
      • Intenzív Hét a BGE-n
      • Rövidített alapképzés
      • Kérvények
      • Adminisztratív
      • Elismerési
      • Méltányossági
      • Pénzügyi
      • Státusz
      • Személyes
      • Vendéghallgatói jogviszony
      • Részismereti képzés létesítése
      • Átvétel más felsőoktatási intézményből
      • Kivételes tanulmányi rend
      • Nemzetközi mobilitás
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Partnerintézmények
      • Programok
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Duális képzés
      • Duális képzés tájékoztatók elsőéveseknek
      • Rendszer és ügyintézés
      • Partnerek
  • Pénzügyek
      • Pénzügyek
      • Ösztöndíjak
      • Állami ösztöndíj feltételei
      • Átsorolás
      • Önköltség
      • További díjak
      • Diákhitel
  • Szolgáltatások
      • Ügyintézés
      • Problémamegoldás
      • Hallgatói Ügyfélszolgálat
      • Tanszékek
      • Dékáni Hivatalok
      • Hova fordulj a kérdéseiddel
      • Nyelvtanulás
      • Nyelvvizsgaközpont
      • Nyelvtanulás
      • GYIK az egyetemi nyelvtanulásról
      • Könyvtár
      • Könyvtár
      • Dolgozattár
      • Adatbázisok
      • Kollégium
      • Egyetemi Kollégium
      • Bagolyvár Kollégium
      • Lengyel Gyula Kollégium
      • Mátyásföld Kollégium
      • Sportolás
      • Testnevelés órák
      • Sportolási lehetőségek
      • Informatika
      • Informatikai szolgáltatások
  • Lehetőségek
      • Személyes fejlődés
      • TDK
      • Szakkollégium
      • Demonstrátori munka
      • Önkéntesség
      • BGE Vállalati Mentorprogram
      • PSZK Mentorprogram
      • BGE Élsportoló Program
      • Élsportolói mentorprogram
      • Hallgatói versenyek
      • Érdekvédelem
      • Hallgatói Önkormányzat
      • Fellebbezési rendszer
      • Hallgatói Szociális Bizottság (HSZB)
      • Test és lélek
      • Egyenlőség és sokféleség
      • Fogyatékossággal élő személyek
      • Mentálhigiénés tanácsadás
      • Egészséges életmód
      • Közösség
      • Hallgatói rendezvények
  • GYIK
  • Tájékoztató
      • Tájékoztatók
      • Tanév rendje
Nyitólap >
Pedagógia Tanszék által meghirdetett szakdolgozat témák a magyar nyelvű közösségszervezés alapképzés hallgatói számára
BGE Hallgatói fiók
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Pedagógia Tanszék által meghirdetett szakdolgozat témák a magyar nyelvű közösségszervezés alapképzés hallgatói számára
Pedagógia Tanszék által meghirdetett szakdolgozat témák a magyar nyelvű közösségszervezés alapképzés hallgatói számára

Frissítve: 2025.02.07.

Témavezető tanár: Dr. Benkei-Kovács Balázs PhD

Témakör: Az andragógia története, a műveltség tartalmának változásai

Altémák: 

1.   A felnőttoktatás és művelődésszervezés kialakulása 

2.   A hazai és nemzetközi intézményrendszer fejlődése és átalakulása 

3.   Művelődési lehetőségek különböző korszakokban 

Témakör: Az európai és a magyar közösségszervezés és felnőttoktatás modelljei

Altémák: 

1.   A közösségszervezés jó gyakorlatai és mechanizmusai hazánkban és külföldön 

2.   Komparatív andragógia, az európai képesítési, oktatási keretek és rendszerek összevetése a magyar oktatási keretrendszerrel 

3.   Európa felnőttképzési fejlesztési irányai, programjai, támogatások 

4.   Az Európai Unió kultúrpolitikája, meghatározó pályázati formák, eredmények  

5.   Innovációk és aktuális trendek az európai felnőttoktatásban és képzésben 

Témakör: A hátrányos helyzetű, leszakadó csoportok képzés és munkaerőpiaci integrációja

Altémák: 

1.      A roma lakosság, mint speciális célcsoportok, munkaerő-piaci beilleszkedésének támogatása. (negatív-pozitív diszkrimináció, előítélet, sztereotípia, szegregáció, integráció, inklúzió) 

2.      A hátrányos helyzetű régiók vizsgálata 

3.      A szakképzés felzárkóztató funkciója és programjai (Híd program, Dobbantó program) 

Témakör: A regionalitás szerepe a művelődési lehetőségek terén

Altémák: 


1.     A helyi értéktárak lokális szintű vizsgálata 

2.     Egy-egy település meghatározó művelődési intézményeinek elemző bemutatása  

3.     Szabadidő felhasználás és művelődés lokális-kistérségi szinten 

Témakör: Tanulás egy életen át

Altémák: 


1.     A munkahelyi tanulás és képzés sajátosságainak vizsgálata  

2.     Az informális és nem-formális tanulás vizsgálata  

3.     Az Élethosszig tartó tanulás (LLL) európai trendjei 

Témakör: A szakképzés és a felnőttképzés rendszerének változásai

Altémák: 


1.     A szakképzés modernizálása, az Ipar 4.0. 

2.     A felnőttképzés és a közművelődési jogszabályi változásai 

3.     Innováció a felnőttkori tanulásban (digitalizáció; Erasmus + projektek eredményei) 

Témakör: A közösségszervezés szakma fejlesztése és jövőképe

Altémák: 


1.     A közösségszervezők pályaképe 

2.     A közösségi művelődés területének empirikus vizsgálata 

3.     A francia szociokulturális animáció hagyományai és európai hatása  

Témakör: Munkaerőpiac és felnőttképzés/szakképzés

Altémák: 


1.     A munkaerőpiac és a szak/felnőttképzés kapcsolata, tendenciái egy-egy konkrét példa feldolgozásán keresztül  

2.     Felnőttképzési módszerek alkalmazási lehetőségek a vállalati szektorban, fejlődési irányok, az innováció és a hagyomány kapcsolata (kiképzés, átképzés, továbbképzés) 

3.     Munkahelyi belső képzések jellemzői, fontosságuk növekedése a jövőben. Professzionális, testreszabott képzés lehetőségei, tréning és coaching módszerek jelentőségének vizsgálata 

Témavezető tanár: Czipperer Zsófia

Témakör: Közművelődési lehetőségek

Altémák: 

1.     Közművelődési lehetőségek a különböző településtípusokon 

2.     Kultúrakutatás: az idősek kultúrafogyasztási szokásai 

3.     Közművelődés és idősek 

4.     Generációs kapcsolódások a közművelődésben és a kultúrában  

5.     Különböző korcsoportok művelődési szokásai 

6.     Geronto-andragógia – idősek és a tanulás, a korosztály sajátosságai, trendek, jó gyakorlatok 

7.     Aktív időskor – az idősklubok újradefiniálása, lehetőségek a közművelődésben 

8.     Ageizmus a mindennapokban – előítéletek, sztereotípiák, diszkrimináció – különös tekintettel a munkaerőpiacra 

9.     Konfliktus és stresszkezelési módszerek a munkahelyen  

10.  Társadalmi felelősségvállalás a magyar munkahelyeken különös tekintettel az idősekre 

Témavezető tanár: Dr. Farkas Julianna PhD

Témakör: Művelődési lehetőségek a különböző történelmi korszakokban, a műveltség tartalmának változásai

Altémák: 

1.   Kultúra, kulturális politika, mecenatúra 

2.   Művelődéstörténeti korszakok összehasonlító elemzése 

3.   Szellemi mozgalmak kultúrtörténete 

4.   A nők művelődési lehetőségei 

5.   A szabadidőben való művelődés lehetőségei 

6.   A különböző generációk művelődési szokásai 

7.   Egy település művelődéstörténeti korszakai 

Témakör: Az iskolarendszer

Altémák: 

1.   Állami iskolák, oktatási törvények, tanárszerep 

2.   Egyházi iskolák, tanárszerep, művelődési lehetőségek 

3.   Alternatív iskolák, reformpedagógia, tanárszerep 

4.   Egy adott település iskolaügyének története 

5.   Iskolai ártalmak 

Témakör: Közösség

Altémák: 

  1. A közösség, a közösség és az egyén kapcsolata 
  2. Iskolai közösségek, kirekesztődés 
  3. Diákönkormányzat 
  4. Az osztályfőnök szerepe az iskolai közösségek alakításában 
  5. Diszfunkcionális családok, családi ártalmak 
  6. Ifjúsági szubkultúrák 
Témakör: Tehetséggondozás

Altémák: 

1.   Tehetségmodellek  

2.   Tehetséggondozás az iskolában 

3. Tehetséggondozás az iskolán kívül, országos tehetséggondozó programok

Témakör: Deviancia

Altémák: 

1.Biológiai, pszichológiai, szociológiai elméletek 

2.   Agresszió, mobbing, cyberbullying 

3.   Prevenciós lehetőségek 

Témakör: Speciális pedagógiák

Altémák: 

1.   Börtönpedagógia  

2.   Kórházpedagógia 

3.   Drámapedagógia 

4.   Múzeumpedagógia

Témakör: Regionalitás a művelődésben

Altémák: 

1.   A globalizáció hatásai a művelődésre 

2.   Lokális művelődési lehetőségek, helyi értékek 

3.   Művelődési házak egykor és most 

4.   A múzeumok szerepe a művelődésben 

5.   A könyvtárak szerepe a művelődésben 

Témavezető: Dr. Fekete Imre

Témakör: Tanulásmódszertan, Kutatásmódszertan

Altémák:

1.    A virtuális elemekkel megvalósított / blended / hibrid tanulás lehetőségei és beválása tanulói szemszögből 

2.    Tanulási készségek és attitűdök vizsgálata (nyelvtanulás, szövegértés stb.) tanulói szemszögből 

3.    Tanulás és tanítás napjaink oktatási rendszerében (jógyakorlatok, digitális eszközökkel megvalósított tanulás, felkészülés stb.) tanulói szemszögből 

4.    A digitális készségek és a XXI. századi tanulás összefüggései 

 

Témakör: Virtuális tanulási, művelődési környezet

Altémák:

1.    Virtuális tanulási / művelődési környezetek lehetőségei és beválása 

2.    A digitális / audiovizuális eszközökkel támogatott tanulás és művelődés lehetőségeinek vizsgálata 

3.    Tanulástámogató technológiák fejlődése, fejlesztése a tudásalapú társadalomban 

4.    A digitális készségek, kompetenciák fogalmi kereteinek változása (digitális kompetenciák régen és napjainkban, digitális állampolgár, etikus eszközhasználat stb.) 

Témavezető tanár: Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia

Témakör: Emberi erőforrás-menedzsment

Altémák:

1. Fogyatékossággal élők munkavállalási lehetőségei

2. Munka-magánélet egyensúlya

3. Kulturális különbségekből adódó problémák a munkahelyen

4. Vezetői problémák a HR-ben

5. Burnout - kiégés a munkahelyen

Témavezető tanár: Dr. Hegedüs Gyula

Témakör: közösségszervezés

Altémák:

  • A helytörténeti kutatás szerepe a közösségszervezésben
  • A családtörténeti kutatás szerepe a közösségszervezésben
  • Történelmi emlékhelyek (helyi, regionális vagy országos szinten)
  • Emlékezetpolitika (helyi, regionális vagy országos szinten)

Témavezető tanár: Hübner Andrea

Témakör: Művelődés

Altémák:

1.Örökséginterpretáció 

2.Látogatókutatás 

3.Posztmodern mítoszok 

4.Vallások, vallási közösségek 

5.Kulturális emlékezet 

6.Gyász, gyászkísérés,gyászcsoportok 

7.Culture clash 

8.Irodalmi turizmus 

9.Filmturizmus 

10.Kulturális turizmus 

11.Orientalizmus, posztkoloniális elmélet 

12.Orientalizmus (egyiptománia,chinoiserie,japnizmus, stb 

13.Egzotikum 

14.Kontaktzónák 

15.Eurocentrikus gondolkodás 

16.Globalizáció 

Témakör: Kommunikáció

Altémák: 

1. Hálózatok, hálózatelmélet 

2.Online közösségek,frusztrációk_FOMO,FOJI, stb 

3.Interkulturális kommunikáció 

4.Kulturális appropriáció 

5.Közösségi traumák 

6.Mediáció 

7.Gender elméletek.Feminizmus 

8.Memetika  

Témakör: Pszichológia, szociológia, szociálpszichológia

Altémák: 

1.Veszteségek (gyász, válás) 

2.Traumák 

3.Attitűdök, rasszizmus 

4.Fogyasztói magatartás, fogyasztásszociológia 

5.Trendek, trendkutatás 

6..Vallásszociológia 

7.Esélyegyenlőség 

8.Művelődésszociológia 

9.Reklámlélektan 

10.Életkezdési válság 

11.Agizmus, gerontoszociológia,gerontopszichológia

Témakör: Oktatás

Altémák: 

1.Alterntív iskolák vs. frontális oktatás 

2.Tanári bántalmazás 

3.Iskolai bántalmazás 

4.Vizuális kultúra, vizuális oktatás 

5.Andragógia 

6.LLL-Life Long learning 

Témavezető tanár: Joós Tamás

Témakör: Közösség

Altémák: 

1.   Közösségek, a közösség definíciója és típusai, a közösségi élet szerepe az egyén életében egykor és ma. A kapcsolatok, a kapcsolati tőke átalakulása, virtuális kapcsolatok és hálózatok szerepe, merre vezet a jövő 

2.   A közösségfejlesztés funkciói a mai társadalomban 

3.   Közösségek szervezése a különböző típusú településeken 

4.   Közösségek szerepe funkciói a XXI századi nagyvárosokban 

5.   Művészet és művelődés, művészet és kreativitás a közösségekben. Az alkotás öröme és fontossága, lehetőségének megteremtése felnőttkorban 

Témakör: Művelődés

Altémák: 

1.   A művelődési házak szerepe egykor és most, híres művelődési házak 

2.   Program-, rendezvényszervezés a kultúraközvetítő intézményekben. Egy (jelentős) rendezvény, fesztivál, kulturális esemény bemutatása, hatásának elemzése 

3.   Ifjúság és kultúra, a XXI század kihívásai 

4.   A közösségi művelődés színtereinek funkcióváltozásai a rendszerváltást követően 

5.   Kultúra a piacon, a forprofit szféra hatása az állami és civil szektorban működő kulturális intézményekre. 

6.   Egy adott település, egy térség művelődéstörténeti korszakai, az oktatás, az intézményhálózat és a közösségszervezés, felnőttképzés tapasztalatainak feldolgozása 

7.   Program-, rendezvényszervezés a kultúraközvetítő intézményekben. Egy (jelentős) rendezvény, fesztivál, kulturális esemény bemutatása, hatásának elemzése 

Témavezető tanár: Dr. Keszei Barbara PhD

Témakör: Pszichológia

Altémák: 

1.     A városhoz, városi terekhez való kötődés és a városi térhasználat vizsgálata. 

2.     Az otthoni munkavégzés és az otthonhoz való kötődés vizsgálata 

3.     A munkahelyi fizikai környezetek hatása a munkavégzésre, munkahelyi elégedettségre.  

4.     A BGE fizikai és virtuális tereinek használata. 

5.     Home-office kutatások, tanácsok dolgozóknak és vezetőknek  

Témakör: Kommunikáció

Altémák: 

1.     Az iskola, otthon, munkahely mint fizikai környezet elemzése szuggesztív kommunikációs szempontból. 

2.     A fiatalok (ifjúsági szubkultúrák) által használt fizikai és virtuális terek vizsgálata. 

3.     A látogatói-felhasználói élmény vizsgálata (online és offline kiállítás, fesztivál, üzlet, szálloda, stb. látogatásának vizsgálata a lehetséges hatások feltárása). 

4.     A krízisek (covid, háború, stb.) kommunikációja (iskolában, munkahelyen, stb.) 

Témavezető tanár: Pető Lilla

Témakör: Közművelődési lehetőségek

Altémák: 

 

1.     Önkéntesség 

2.     Kultúrakutatás: a fiatalok kultúrafogyasztási szokásai 

3.     Ifjúság 

4.     Közművelődés intézményrendszere 

5.     Közművelődés története/ jeles személyek a közművelődésben 

6.     Projektmenedzsment 

7.     Művelődés, közösségek 

Témavezető tanár: Popcsa Anna Mária

Témakör: Lokális társadalomismeret

Altémák:

  1. Egy választott szomszédság/nemzetiségi csoport élő hagyományainak vizsgálata
  2. Nemzetiségi oktatás szerepe, jelentősége
Témakör: Virtuális világ

Altémák:


1.     A mesterséges intelligencia és a művészet 

2.     Digitális kulturális örökség (pl.: digitális archívumok, OPEN GLAM,) 

Témakör: Élethosszig tartó tanulás

Altémák:

  1. Oktatás, képzés a munkahelyen 
  2. Az informális tanulás szerepe az egyéni karriermenedzsmentben 
  3. Az 50+ korosztály tanulási motivációinak vizsgálata
  4. Egy e-learning program tervezése 

Témavezető tanár: Schultz Éva

Témakör: Kultúraközvetítés

Altémák: 

1.   Egy kultúraközvetítő intézménytípus/intézmény működésének vizsgálata 

2.   Egy település kultúraközvetítő intézményrendszerének vizsgálata  

3.   A kultúraközvetítés kínálati/keresleti trendjei 

4.    A kultúra és a turizmus kapcsolatának vizsgálata (kínálati megközelítés)

 

Témakör: Kultúrafogyasztás

Altémák: 

  1. A kultúrafogyasztás vizsgálata generációs szemszögből 
  2. A pandémia hatásának vizsgálata a kultúrafogyasztásra
  3. A kultúra és a turizmus kapcsolatának vizsgálata (keresleti megközelítés) 

Témavezető tanár: Dr. Thuma Orsolya PhD

Témakör: Pszichológia

Altémák: 

1.     Fenntarthatóság és jóllét 

2.     Munkahelyi teljesítménykrízisek, munkahelyi stressz, kiégés, fiatalok munkaerőpiaci-segítése, a munka értelme.  

3.     Mentálhigiéné, mint szakmai terület megjelenése a HR tevékenységben 

4.     Nők helyzete a munkaerőpiacon 

5.     Generációk a munkahelyen 

6.     Munkavállalói jóllét és szervezeti kultúra 

7.     Mentális jóllét és a környezet (szennyezés, klímakrízis, természet) 

8.     Jólléti programok egyéni és szervezeti szinten 

Témavezető tanár: Dr. Takács Edit PhD

Témakör: Közösség

Altémák:

1. A fenntartható közösségszervezés elmélete és gyakorlata 

2. A fenntarthatóság és a teremtésvédelem kapcsolata a közösségszervezés szempontjából 

3. A vallási közösségek szerepe (különösen válság- vagy katasztrófahelyzet esetén) 

4. A kapcsolatok, a kapcsolati tőke átalakulása, virtuális kapcsolatok és hálózatok szerepe 

5. A különféle médiumok, a virtuális világ lehetséges közösségformáló szerepe 

6. Mesterséges intelligencia a közösségek szolgálatában

Témakör: Művelődés

Altémák:

  1. Mesterséges intelligencia a kulturális életben (intézmények, rendezvények, kommunikáció)
  2. A könyvtárak szerepének, a szépirodalom presztízsének változása
  3. Ifjúsági szubkultúrák a világban, illetve hazánkban. Ifjúsági kommunikáció sajátosságai
  4. Civil szervezetek, közösségek által kínált művelődési lehetőségek
Témakör: Pedagógia

Altémák:  

  1. Önkéntes, a civil környezetben végzett munka jellemzői, személyes és társas kompetenciák fejlesztésének lehetőségei
  2. A múzeumok szerepe a művelődésben (múzeumpedagógia, múzeumandragógia) 
  3. Kommunikációs folyamatok felsőoktatási intézményben (oktató-hallgató viszonyt befolyásoló kommunikációs elemek)
Témakör: Pszichológia

Altémák:

  1. Értékrend változásának folyamata, következményei, az értékközvetítés felelőssége napjainkban
  2. A közösségszervezés és a konfliktuskezelés hatékonyságainak kapcsolata
  3. A hallgatói kutatómunka (pl. TDK tevékenység) motivációja
  4. Krízishelyzetek (veszteségek, gyász hatásai) megélése közösségekben

Témavezető: Dr. Szénich Alexandra

Témakör: Kompetencia- és készségfejlesztés

Altémák:

1.    A soft skillek szerepének vizsgálata a munka világában - képzési igények

2.    A soft skillek szerepének vizsgálata az oktatásban és képzésben

3.    Az idegennyelv-tudás szerepe a munka világában

4.    Az autonóm tanulás a munka világában

Témakör: Tanulásmódszertan

1.    A soft skillek és a XXI. századi tanulás összefüggései

2.    Az autonóm tanulás az oktatásban és képzésben

3.    Coaching és tanulás

Témavezető tanár: Dr. Szokács Kinga

Témakör: Speciális pedagógiák

Altémák:

1.    Fogyatékkal élők tanulási, művelődési lehetőségei és a közösségfejlesztés

2.    Börtönökben zajló, reszocializációt segítő kulturális tevékenység

Témakör: Művelődés

Altémák:

1.    A szépirodalom és a film szerepe a turizmusban

2.    A közösségi színházak szerepe a civil társadalomban

3.    A szépirodalom és az olvasás szerepe a közösségfejlesztésben

4.    A műfordítás mint kultúrák közötti közvetítő tevékenység

Témakör: Pszichológia

Altémák:

1.    A mozgás- és táncterápiák szerepe a traumakezelésben, a személyiség alakulásában, fejlődésében, közösségek, csoportok kohéziójának megerősítésében.

Témavezető tanár: Gászné Bősz Bernadett

Témakör: Kultúraközvetítés

Altémák: 

1.    A vidéki közösségek, az örökség és turizmus kapcsolódási pontjai (kínálati megközelítés)

2.    A kultúraközvetítés szerepe a várak turisztikai hasznosításában 

Témakör: Kultúrafogyasztás

Altémák: 

1.   A vidéki közösségek, az örökség és turizmus kapcsolódási pontjai (keresleti megközelítés)

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette