BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Doktori Iskola
      • Szakirányú továbbképzés
      • Felnőttképzés
      • Miért a BGE?
      • Miért a BGE?
      • Felvételi információk
      • Felvételi pontszámítás
  • Egyetemünk
      • A BGE-ről
      • A BGE-ről
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • A BGE vezetői
      • Karok
      • Képzéseink
      • Szervezet
      • Közösség és lehetőségek
      • BGE Alumni
      • Fenntarthatóság
      • Üzleti partnerség
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Elérhetőségek
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Hallgatóknak szóló nemzetközi lehetőségek
      • Akkreditációk
      • Partnerségek
      • Tudomány
      • Tudományos élet a BGE-n
      • BGE kiadványok
      • Tehetséggondozás
      • Könyvtár
      • Repozitórium
  • Hallgatóknak
  • Munkatársaknak
Nyitólap >
Marketing Tanszék
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Marketing Tanszék
Marketing Tanszék

A Marketing Tanszék a marketingtudománnyal, annak részterületeinek és speciális vetületeinek oktatásával és kutatásával foglalkozik. Oktatási tevékenysége kiterjed az egyetem összes karára és szinte minden szakára. A tanszék hosszú múltra visszatekintő, szoros vállalati kapcsolatokkal rendelkezik, a vállalati szakemberek aktív bevonásával biztosítja a piaci elvárásoknak megfelelő, legfrissebb tudás átadását. A tanszék törekszik a korszerű, élményalapú oktatás megvalósítására, melyben a szimulációs helyzetek, a digitális eszközök használata és a tradicionális oktatási formák egymást hatékonyan egészítik ki.

 

A tanszék oktatási területének bemutatása

A tanszék által oktatott tárgyak a marketingtudomány számos területét lefedik, elsődlegesen a vállalati döntéshozatalt előkészítő és segítő tárgyak formájában. A főbb oktatott tárgyak a tanszéken az alábbiak: Marketing, Marketingkommunikáció, Piacelemzés és kutatás, Kreatív tervezés, Digitális kommunikáció, Marketingstratégia, Marketingmenedzsment, Márkaépítés, márkamenedzsment.

 

A tanszék kutatási területének bemutatása

A tanszék kutatási területe változatos, lefedi a marketingtudomány főbb területeit. Az alábbi főbb kutatási területeken aktívak a tanszék kollégái: márkázás, digitális megoldások a marketingben, kereskedelmi marketing, geomarketing, élelmiszermarketing, marketingkommunikáció, kis és középvállalkozások marketingtevékenysége.



NapIdőpont

Hétfő

10:00 – 12:00

Kedd

13:30 - 15:30

Szerda

10:00 - 12:00

Csütörtök

13:30 - 15:30

Péntek

Nincs


2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.6
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette