A Marketing Tanszék a marketingtudománnyal, annak részterületeinek és speciális vetületeinek oktatásával és kutatásával foglalkozik. Oktatási tevékenysége kiterjed az egyetem összes karára és szinte minden szakára. A tanszék hosszú múltra visszatekintő, szoros vállalati kapcsolatokkal rendelkezik, a vállalati szakemberek aktív bevonásával biztosítja a piaci elvárásoknak megfelelő, legfrissebb tudás átadását. A tanszék törekszik a korszerű, élményalapú oktatás megvalósítására, melyben a szimulációs helyzetek, a digitális eszközök használata és a tradicionális oktatási formák egymást hatékonyan egészítik ki.
A tanszék oktatási területének bemutatása
A tanszék által oktatott tárgyak a marketingtudomány számos területét lefedik, elsődlegesen a vállalati döntéshozatalt előkészítő és segítő tárgyak formájában. A főbb oktatott tárgyak a tanszéken az alábbiak: Marketing, Marketingkommunikáció, Piacelemzés és kutatás, Kreatív tervezés, Digitális kommunikáció, Marketingstratégia, Marketingmenedzsment, Márkaépítés, márkamenedzsment.
A tanszék kutatási területének bemutatása
A tanszék kutatási területe változatos, lefedi a marketingtudomány főbb területeit. Az alábbi főbb kutatási területeken aktívak a tanszék kollégái: márkázás, digitális megoldások a marketingben, kereskedelmi marketing, geomarketing, élelmiszermarketing, marketingkommunikáció, kis és középvállalkozások marketingtevékenysége.