BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Felvételi
      • Képzéseink
      • Alapképzés
      • Mesterképzés
      • Felsőoktatási szakképzés
      • Doktori Iskola
      • Szakirányú továbbképzés
      • Felnőttképzés
      • Miért a BGE?
      • Miért a BGE?
      • Felvételi információk
      • Felvételi pontszámítás
  • Egyetemünk
      • A BGE-ről
      • A BGE-ről
      • Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemért Alapítvány
      • A BGE vezetői
      • Karok
      • Képzéseink
      • Szervezet
      • Közösség és lehetőségek
      • BGE Alumni
      • Fenntarthatóság
      • Üzleti partnerség
      • Csatlakozz csapatunkhoz!
      • Elérhetőségek
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Hallgatóknak szóló nemzetközi lehetőségek
      • Akkreditációk
      • Partnerségek
      • Tudomány
      • Tudományos élet a BGE-n
      • BGE kiadványok
      • Tehetséggondozás
      • Könyvtár
      • Repozitórium
  • Hallgatóknak
  • Munkatársaknak
Nyitólap >
Fogyasztói Magatartás Tanszék
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Fogyasztói Magatartás Tanszék
Fogyasztói Magatartás Tanszék

A Fogyasztói Magatartás Tanszék a marketingtudomány egy speciális területével, a fogyasztói viselkedés különböző aspektusaival foglalkozik. Nemcsak kizárólag marketing, hanem közgazdasági és pszichológiai szemszögből is vizsgáljuk a fogyasztói viselkedést, kiegészítve mindezt a szükséges módszertani háttérrel. A komplex, multidiszciplináris megközelítés révén a hallgatók számára átfogó tudást adunk a fogyasztókról, a fogyasztói piacokról, a fogyasztók megismerésének hatékony módszereiről, továbbá a lehetséges befolyásolás különböző módjairól. A tanszék oktatási tevékenysége kiterjed az egyetem legtöbb szakára. 


A tanszék oktatási területének bemutatása 

A tanszék által oktatott tárgyak lefedik a fogyasztói magatartást és az azt befolyásoló tényezők különböző területeit és aspektustusait. A tanszék által oktatott főbb tárgyak: Fogyasztói magatartás, Modern közgazdaságtani alapismeretek illetve elméletek, Fogyasztó és vásárlóelemzés, Marketingkutatás modern módszerei, Nemzetközi piacok és fogyasztók, Nemzetközi piacra lépés marketingje, Piactípusok, Személyes márkaépítés, Multikulturális marketing, Vásárlói döntési út tervezése. 

A tanszék kutatási területének bemutatása 

A tanszék kutatási területe változatos, elsősorban az alábbi főbb területekre terjed ki: fogyasztói magatartás vizsgálata, vásárlási döntések, családtagok szerepe a vásárlási döntési folyamatokban, likvid fogyasztás, fogyasztói szocializáció, fogyasztásszociológia, fogyasztáspszichológia, politikai marketing, viselkedési közgazdaságtan, a világgazdaságtan és a viselkedés- valamint neveléstudományok különböző aspektusai. 

Ügyintézés



NapIdőpont

Hétfő

10:00 - 12:00

Kedd

13:30 - 15:30

Szerda

10:00 - 12:00

Csütörtök

13:30 - 15:30

Péntek

nincs



Munkatársak

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.13.6
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Sajtószoba
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette