OMK adminisztrátor
A Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem Oktatásmódszertani Központja álláspályázatot hirdet
Adminisztrátor
munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
A Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem jelenleg modellváltáson megy keresztül. Emiatt jelenleg a szerződések határozott időre szólnak, de a folyamat lezajlása után ez a pozíció előreláthatólag határozatlan idejűre módosul.
Foglalkoztatás jellege:
Részmunkaidő (4 órás)
A munkavégzés helye: 1055 Budapest, Markó utca 29-31. Fszt. 5.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Az Oktatásmódszertani központ munkájának teljes körű támogatása. A központ napi munkájának segítése, asszisztensi feladatok ellátása: határidők figyelemmel kísérése, naptárkezelés, operatív feladatok-ügyintézések (telefonon, személyesen, e-mailen) megbeszélések szervezése, megbeszélések/szakmai anyagok előkészítése, prezentációk, összefoglalók, jegyzőkönyvek, ad hoc jelentések készítése. Pályázati anyagok, költségvetések előkészítése, beszerzések, szerződések adminisztratív előkészítése és lebonyolítása. Iktatás, irattározás, archiválás, nyilvántartások vezetése. Kapcsolattartás külső és belső partnerekkel. Programok szervezése, előkészítése. Oktatásszervezői feladatokban való aktív közreműködés (teremfoglalás, catering rendelés, workshop szervezés adminisztrációs feladatai stb.).
A próbaidő tartama: 3 hónap.
Illetmény és juttatások: kérjük, jelentkezésében jelölje meg bérigényét.
Pályázati feltételek:
· Középiskolai végzettség, releváns végzettség,
· MS Office felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
· Főiskola, vagy egyetemi végzettség
· Angol nyelvtudás
· Releváns munkatapasztalat
· Az intézmény ismerete
Elvárt kompetenciák:
· Felelősségteljes, precíz munkavégzés,
· Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség,
· Jó kommunikációs és konfliktuskezelő készség,
· Jó szervező- és problémamegoldó-készség,
· rugalmas és logikus gondolkodásmód,
· Nyitott, elfogadó, megoldásfókuszú hozzáállás
· Motiváltság további szakmai fejlődésre
* Intézményünk családbarát és támogatja az esélyegyenlőséget, így jelentkezése elbírálásakor csak és kizárólag az Ön kvalifikációi számítanak, az elbírálás kimenetelét nem befolyásolja az Ön neme, vallása, világnézete, hovatartozása, kora, szexuális beállítottsága, családi állapota, valamint szívesen fogadjuk azt is, ha Ön megváltozott munkaképességű.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Önéletrajz
• Végzettséget és/vagy képzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok
• Nyilatkozat a pályázó hozzájárulásáról, hogy a pályázatban szereplő adatokat a jogszabályokban és Szervezeti és Működési Szabályzatban felhatalmazott személyek, testületek megismerhessék. A dokumentum a következő oldalon érhető el: https://uni-bge.hu/hu/dokumentumok/tajekoztato-dokumentumok/adatkezelesi-tajekoztatok/hozzajarulo-nyilatkozat-adatkezeleshez_toborzas.
• A pályázati feltételeknek való megfelelés igazolásához külföldön szerzett oklevél, illetve bizonyítvány esetén szükség van annak honosítására, elismerésére vagy egyenértékűsítésére.
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
• Továbbá minden olyan irat, amelyet a pályázó a pályázat szempontjából fontosnak tart
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021. szeptember 1.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. július 15.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a központvezető részére a toth.katalin@uni-bge.hu e-mail címen.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. július 30.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pozícióval kapcsolatban további információ kérhető toth.katalin@uni-bge.hu e-mail címen vagy telefonon a +36-1-374-6292 számon.
A munkáltató fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.uni-bge.hu honlapon szerezhet.