Egyszerűbb bejelentés, gyorsabb válaszidő – elindult a HSZI online igénybejelentő felülete
Újabb lépést tettünk a hallgatói ügyintézés egyszerűsítése és gyorsítása felé. Nemrég elindult a Vizsgaközpont bejelentő felülete, most pedig további hallgatói ügyek is intézhetők online, gyorsan, célirányosan.
Az új, Hallgatói Ügyintézés felületen néhány kattintással indíthatóak az ügyek és jelezhetőek a problémák a Hallgatói Ügyfélszolgálat felé. A rendszerben a hallgatók azonosítást követően fő- és alkategóriákból választhatják ki, milyen témában kérnek segítséget, így a megkeresés azonnal az illetékes ügyintézőhöz kerül, jelentősen csökkentve a válaszadási és ügyintézési időt.
A Vizsgaközpont felületén többek között az alábbi ügyekben kérhető segítség:
- ZH időponttal kapcsolatos kérdések
- Rendelkezésre álló idő
- Belépési probléma
- Jelentkezési probléma
- Távolmaradás
- Egyebek
- Hibás vagy hiányos tantárgy jelzése
- Módosítási igény
A Hallgatói Ügyfélszolgálat felületén többek között az alábbi ügyek intézhetők online:
- Adminisztráció: online beiratkozás gólyáknak, félévi bejelentkezés, személyes adatok módosítása, okmányok, diplomaosztó
- Tanulmányi és hallgatói jogviszony: oklevél, diákigazolvány és matrica, ideiglenes diákigazolvány, tájékoztatás a tanulmányi jogviszonyról, specializáció választás, szakmai gyakorlat, duális képzés, Pannónia program, külföldi mobilitás, tantárgyi tematika, kreditigazolás, jogviszony igazolás
- Tárgy- és kurzusfelvétel: tárgyfelvétel/leadás, kurzusbővítés, Intenzív hét
- Neptun kérvények: kreditelismerés, határidő utáni ismételt lehetőség kérése, méltányossági kérelmek, egyéb kérvények, belső ekvivalencia vizsgálat
- Szakdolgozat, záróvizsga: szakdolgozat leadás, témafoglaló, konzulenssel kapcsolatos ügyek, szakdolgozat készítés, szakdolgozat zártan kezelése (titkosítás), záróvizsga
- Pénzügy, ösztöndíj: diákhitel, ösztöndíjak, egyéb pénzügyi kérdések
A gyorsabb ügyintézés érdekében fontos, hogy a hallgatók a lehető legtöbb releváns információt adják meg (pl. pontos időpontok, hibaüzenetek szövege, használt alkalmazás, menüpont), így az ügyintézők könnyebben tudják azonosítani és megoldani a problémát.
Az új Hallgatói Ügyintézés felület az alábbi linken érhető el: https://hallgatoiusz.uni-bge.hu/
A rendszerben elérhető ügytípusok köre a hallgatói visszajelzések és igények alapján a jövőben folyamatosan bővül, ezzel is támogatva a még gördülékenyebb és hatékonyabb hallgatói ügyintézést.