Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.
HATÁRIDŐK (legkésőbb)
Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe:
2022. január 28-ig
Jelszómódosítás az első bejelentkezés előtt
Újonnan felvett hallgatóinknak - kezdeti jelszavukat a felvételi eljárás során megadott adatok alapján a https://uni-bge.hu/password oldalon meg kell változtatniuk egy legalább 8 karakter hosszú, kis- és nagybetűt illetve számot is tartalmazó jelszóra, ami nem tartalmazhatja a neptunkódját, valamint az Ön vezeték- vagy keresztnevét. Ehhez a neptunkódjukat illetve a felvételei eljárás során megadott e-mail címüket kell megadniuk. További teendőiket a megadott e-mail címre küldött levélben találják.
Office365 regisztráció
Az O365 szolgáltatást a www.uni-bge.hu/o365 linken található űrlap kitöltésével lehet igényelni amennyiben már beléptél az egyetem weboldalára. Az egyetem weboldalára történő bejelentkezés menetéről ezen a weboldalon olvashatsz.
Milyen pluszt nyújt neked az O365 csomag?
A BGE-n egységes felhasználónevet és jelszót használunk minden elektronikus rendszerhez. A belépéshez jelszót kell igényelned az alábbi oldalon: https://neptun.uni-bge.hu/
Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.
Tanulmányok adminisztrációja
Egyetemünkön a tanulmányi ügyintézés a Neptun rendszerben történik.
Ebben az alábbiakat tudod intézni:
Részletes tájékoztatót találsz a használatáról ITT.
Tanulmányok online támogatása
Az elektronikus tanulási környezet a korszerű oktatás nélkülözhetetlen eleme.
A BGE-n CooSpace és a Moodle nevű rendszer biztosítja ehhez a kereteket, az alábbi főbb lehetőségeket nyújtva neked:
Bővebb tájékoztatókat és segítséget ezen az oldalon találsz!