Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.
IDŐPONTOK, HATÁRIDŐK:
Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe:
2023.07.31-2023.09.02.
Jelszómódosítás az első bejelentkezés előtt
Újonnan felvett hallgatóinknak kezdeti jelszavukat a felvételi eljárás során megadott adatok alapján a https://uni-bge.hu/password oldalon meg kell változtatniuk egy legalább 8 karakter hosszú, kis- és nagybetűt, illetve számot is tartalmazó jelszóra, ami nem tartalmazhatja a neptunkódod, valamint a vezeték- vagy keresztneved. Ehhez a neptunkódod illetve a felvételei eljárás során megadott e-mail címed kell megadnod. További teendőidet a megadott e-mail címre küldött levélben találod.
Office365 regisztráció
Az O365 szolgáltatást a https://uni-bge.hu/o365 linken található űrlap kitöltésével igényelhetsz, amennyiben már beléptél az Egyetem weboldalára. Az Egyetem weboldalára történő bejelentkezés menetéről ezen a weboldalon olvashatsz.
Milyen pluszt nyújt neked az O365 csomag?
- Egyetemi email címet
- 1 TB OneDrive tárhelyet
- Office programcsomagot
Tanulmányaid során több rendszer használatára lesz szükséged:
- Neptun – tanulmányok adminisztrációja (pl. tárgyfelvétel, pénzügyek kezelése)
- CooSpace – elektronikus tanulási környezet
- Moodle elektronikus tanulásirányítási rendszer, e-learning platform
- Modulo – kérvénykezelő rendszer a kollégiumi jelentkezési kérelem beadásához
- MS Teams korszerű kommunikációs rendszer, az egyetemi oktatás előadások, szemináriumok online helyszíne
- O365 programcsomag - egyetemi e-mail címet, tárhelyet és az office szolgáltatásait biztosítja hallgatóinknak
A BGE-n egységes felhasználónevet és jelszót használunk minden elektronikus rendszerhez. A belépéshez jelszót kell igényelned az alábbi oldalon: https://neptun.uni-bge.hu/
FONTOS! Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.
Tanulmányok adminisztrációja
Egyetemünkön a tanulmányi ügyintézés a Neptun rendszerben történik.
Ebben az alábbiakat tudod intézni:
- Bejelentkezés a félévekre.
- Tárgy- és vizsgajelentkezések.
- Tanulmányi előmenetel nyomon követése (leckekönyv).
- Pénzügyek kezelése (pl. ösztöndíjak, diákhitel, befizetés).
- Kérvények leadása.
- Egyéb ügyek (pl. diákigazolvány-igénylés, kollégiumi jelentkezés, átsorolási kérelmek).
- A Neptun rendszeren keresztül kapsz értesítéseket a tanulmányaiddal kapcsoaltos legfontosabb teendőkről és tudnivalókról is.
Részletes tájékoztatót találsz a használatáról ITT.
Tanulmányok online támogatása
Az elektronikus tanulási környezet a korszerű oktatás nélkülözhetetlen eleme.
A BGE-n CooSpace és a Moodle nevű rendszer biztosítja ehhez a kereteket, az alábbi főbb lehetőségeket nyújtva neked:
- tantárgyi követelmények, tananyagok, segédletek hozzáférése,
- gyakorlófeladatok megoldása,
- együttműködés a hallgatótársakkal, csoportos feladatmegoldás,
- beadandó feladatok feltöltése,
- elektronikus vizsgázás,
- vélemények visszajelzése, értékelések elvégzése stb.
Bővebb tájékoztatókat és segítséget ezen az oldalon találsz!