Kiválasztott nyelv
    HU - Magyar
    Váltásnál az adott nyelven elérhető információk jelennek meg.
  • EN - English
Hallgatói fiók

BGE Hallgatói fiók

Budapesti Gazdasági Egyetem

BGE Hallgatói fiók
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapesti Gazdasági Egyetem
Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe

Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.


IDŐPONTOK, HATÁRIDŐK:

Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe:

Legkésőbb 2022. augusztus 19-ig

Bejelentkezés az Egyetem informatikai rendszerébe a pótfelvétel eljárásban felvetteknek: 

Legkésőbb 2022. szeptember 2-ig


Jelszómódosítás az első bejelentkezés előtt

Újonnan felvett hallgatóinknak kezdeti jelszavukat a felvételi eljárás során megadott adatok alapján a https://uni-bge.hu/password oldalon meg kell változtatniuk egy legalább 8 karakter hosszú, kis- és nagybetűt, illetve számot is tartalmazó jelszóra, ami nem tartalmazhatja a neptunkódod, valamint a vezeték- vagy keresztneved. Ehhez a neptunkódod illetve a felvételei eljárás során megadott e-mail címed kell megadnod. További teendőidet a megadott e-mail címre küldött levélben találod.


Office365 regisztráció

Az O365 szolgáltatást a https://uni-bge.hu/o365  linken található űrlap kitöltésével igényelhetsz, amennyiben már beléptél az Egyetem weboldalára. Az Egyetem weboldalára történő bejelentkezés menetéről ezen a weboldalon olvashatsz.

Milyen pluszt nyújt neked az O365 csomag?

  • Egyetemi email címet
  • 1 TB OneDrive tárhelyet
  • Office programcsomagot


Tanulmányaid során több rendszer használatára lesz szükséged: 
  • Neptun – tanulmányok adminisztrációja (pl. tárgyfelvétel, pénzügyek kezelése) 
  • CooSpace – elektronikus tanulási környezet (a beiratkozás előtt itt kell nyilatkoznod a tanulni kívánt nyelvekről) 
  • Moodle elektronikus tanulásirányítási rendszer, e-learning platform
  • Modulo – kérvénykezelő rendszer a kollégiumi jelentkezési kérelem beadásához 
  • MS Teams korszerű kommunikációs rendszer, az egyetemi oktatás előadások, szemináriumok online helyszíne
  • O365 programcsomag - egyetemi e-mail címet, tárhelyet és az office szolgáltatásait biztosítja hallgatóinknak

A BGE-n egységes felhasználónevet és jelszót használunk minden elektronikus rendszerhez. A belépéshez jelszót kell igényelned az alábbi oldalon: https://neptun.uni-bge.hu/

FONTOS! Feltétlenül ajánljuk, hogy beiratkozásod előtt szánj időt a Neptun megismerésére, ugyanis tanulmányi ügyeidet a következő években ebben a rendszerben kell intézned. A Neptun tájékoztatót ITT találod.


Tanulmányok adminisztrációja 

Egyetemünkön a tanulmányi ügyintézés a Neptun rendszerben történik.

Ebben az alábbiakat tudod intézni: 

  • Bejelentkezés a félévekre. 
  • Tárgy- és vizsgajelentkezések. 
  • Tanulmányi előmenetel nyomon követése (leckekönyv). 
  • Pénzügyek kezelése (pl. ösztöndíjak, diákhitel, befizetés).
  • Kérvények leadása.
  • Egyéb ügyek (pl. diákigazolvány-igénylés, kollégiumi jelentkezés, átsorolási kérelmek). 
  • A Neptun rendszeren keresztül kapsz értesítéseket a tanulmányaiddal kapcsoaltos legfontosabb teendőkről és tudnivalókról is. 

Részletes tájékoztatót találsz a használatáról ITT.


Tanulmányok online támogatása 

Az elektronikus tanulási környezet a korszerű oktatás nélkülözhetetlen eleme.

A BGE-n CooSpace és a Moodle nevű rendszer biztosítja ehhez a kereteket, az alábbi főbb lehetőségeket nyújtva neked: 

  • tantárgyi követelmények, tananyagok, segédletek hozzáférése,
  • gyakorlófeladatok megoldása,
  • együttműködés a hallgatótársakkal, csoportos feladatmegoldás,
  • beadandó feladatok feltöltése, 
  • elektronikus vizsgázás, 
  • vélemények visszajelzése, értékelések elvégzése stb. 


Bővebb tájékoztatókat és segítséget ezen az oldalon találsz!