BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
A csatornatípusok szerepe a hazai ruhavásárlási folyamatokban
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
A csatornatípusok szerepe a hazai ruhavásárlási folyamatokban
2022. november 30.
A csatornatípusok szerepe a hazai ruhavásárlási folyamatokban
# Tudomány
# Kutatás

Taralik Krisztina - Kozák Tamás - Molnár Zsolt cikke jelent meg a Statisztikai Szemlében, A csatornatípusok szerepe a hazai ruhavásárlási folyamatokban címmel.

Absztrakt:

Az ügyfélélmény felöleli egy vállalat kínálatának minden egyes részletét, és meg kell jelennie a vásárlói interakció teljes folyamatában: ki kell terjednie a vásárlást megelőző szakasztól a vásárláshoz közvetlenül kapcsolódó eseményeken át a vásárlást követő szolgáltatásokra is. Az omnichannel stratégia lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bárhol és bármikor vásároljanak a különböző csatornákon keresztül, zökkenőmentes vásárlási élményt biztosítva számukra. Az ügyfél az igényei alapján választhatja ki az elvárásainak leginkább megfelelő csatornakombinációt, ami eltérő csatornahasználati mintákat eredményez. A tanulmány célja, hogy megvizsgálja a ruhavásárlással kapcsolatos attitűdök alapján szegmentált vásárlói csoportok csatornapreferenciáit – a hagyományos boltok, valamint a kis és a nagy képernyős online csatornák használatában – a teljes vásárlási döntés egyes szakaszaiban. Vizsgált mintánkban a válaszadók jelentős része még mindig a hagyományos („offline”) csatornát preferálja a ruhavásárlás teljes folyamata során. Az online csatornák használata elsősorban a ruhavásárlást megelőző szakaszra jellemző, ami a vásárlási attitűd alapján elkülönített vásárlói csoportok közül csak egyetlen csoportnál jelent meg markánsan. 

Gratulálunk a szerzőknek!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette