BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
A digitalizáció számviteli kompetenciákra gyakorolt hatása a felsőoktatásban
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
A digitalizáció számviteli kompetenciákra gyakorolt hatása a felsőoktatásban
2021. szeptember 29.
A digitalizáció számviteli kompetenciákra gyakorolt hatása a felsőoktatásban
# Tudomány
# Kutatás

Borzán Anita kutatása olvasható A digitalizáció számviteli kompetenciákra gyakorolt hatása a felsőoktatásban címmel a DIGITALIZÁCIÓ + SZAKMAI TUDÁS A PÉNZÜGY ÉS SZÁMVITEL VILÁGÁBAN Beyond Financial Reporting Konferenciakötetben.

A tanulmányban a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karának Számvitel Tanszékén folytatott szakmai tapasztalataimat fejtem ki. Munkatársaimmal, tekintettel arra, hogy napjainkban rendkívül látványos a digitalizáció térhódítása, a számviteli elméleti ismeretek jelentős részét e-learning tananyagok kialakításával valósítottuk meg az 2018/2019. tanévtől a gazdaságinformatikus alapképzési szak oktatásában. A módszertani váltást a képzésben csökkenő számviteli óraszámok, a gyakorlatorientáltság, az önálló problémamegoldó képesség fejlesztésének igénye, az ellenőrizhetőség és a hallgatók folyamatos tanulásra motiválása is indokolja. Célom egyrészt a digitalizáció hagyományos számviteli kompetenciákra gyakorolt hatásának, másrészt az új módszer hallgatói fogadtatásának bemutatása. Választ keresek arra a kérdésre is, hogy mennyire hatékony motivációs eszköz a gazdaságinformatikus képzésben az e-learning tananyagok alkalmazása a számvitellel összefüggő kompetenciák kialakításában.

Gratulálunk a szerzőnek!

A cikk elérése érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szerzővel.

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette