BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
A Fogyasztóvédelmi Kutatócsoport VI. Fogyasztóvédelmi aktualitások c. konferenciája
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
A Fogyasztóvédelmi Kutatócsoport VI. Fogyasztóvédelmi aktualitások c. konferenciája
2025. június 6.
A Fogyasztóvédelmi Kutatócsoport VI. Fogyasztóvédelmi aktualitások c. konferenciája

2025. május 28-án, a KVIK-en rendezték meg a VI. Fogyasztóvédelmi aktualitások című, a digitalizáció, az MI fogyasztóvédelmi kihívásaira fókuszált konferenciát. A jelentős érdeklődéssel kísért eseményt Kiss Kornélia dékán nyitotta meg. Bemutatták a BGE kiadásában 2025 májusában megjelent, Vékás Lajos akadémikus által is lektorált Fogyasztóvédelem – fogyasztóvédelmi jog című könyvet, amely a BGE publikációtárban online is elérhető. A konferencián neves külső előadók mellett a BGE oktatói közül előadást tartottak: 

• Farkas Jácint: Az MI-k védik meg a fogyasztókat vagy „Tőlük” kell (meg)védeni az embereket?

• Totth Gedeon, Szabó Edit: A mesterséges intelligencia fogyasztóvédelmi kérdései a reklámban

• Fekete-Frojimovics Zsófia, Szőke Andrea: Digitális hitelesség az influenszerek világában: mi van, ha MI van?

• Hámori Antal: A mesterséges intelligencia és a katolikus egyház – fogyasztóvédelmi nézőpontból

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette