BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel
2021. december 16.
Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel
# Tudomány
# Konferencia

Gazdasági képzések hallgatói típusai oktatói és hallgatói szemmel címmel jelent meg Fűzi Beatrix, Jármai Erzsébet Mária és Magyar Norbert kutatása az Új kutatások a neveléstudományokban c. konferenciakötetben.

Absztrakt:

A magyar felsőoktatás küzd a tömegesedés következményeivel, köztük a hallgatók közti különbségek növekedésével. Az eredményes oktatáshoz szükséges a hallgatók reális ismerete, ezért fel kívántuk tárni, hogy a gazdasági képzések oktatói azonosítanak-e hallgató típusokat és figyelembe veszik-e ezeket a tanításban. Hat egyetem oktatóit és hallgatóit szólítottuk meg. Írásunk 42 oktatói interjú kvalitatív elemzésén alapul, kiegészítve néhány az oktatói (N=210) és hallgatói (N=1062) kérdőívből származó adattal. Csaknem valamennyi válaszadó oktató szerint nőttek a hallgatók közötti különbségek. Válaszaik körvonalaztak nyolc jelentősen eltérő hallgatói típust. Eredményeink rámutatnak az oktatók és a hallgatók véleménye közötti eltérésekre, ami akadálya az adaptív és hatékony oktatásnak.

Gratulálunk a szerzőknek!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette