BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben
2023. december 19.
Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben
# Tudomány
# Kutatás

Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben címmel jelent meg Lázár Edit írása a Gradus folyóiratban.

Absztrakt:

Kutatásaim során a Bruner-i reprezentációs síkok összekapcsolódását és meglétét vizsgálom az általam oktatott hallgatóknál. 2017-től veszek részt a BGE PSZK Informatika és Világ (INFV) nevű alapozó informatikai tárgy angol nyelvű oktatásában. A 2022/23. 1. félévi kötelező beadandók projektmunkában készültek. A hallgatók közül a külföldieket vizsgálom. Egy általam „projektumunka kezdeménynek” röviden pmk-nak nevezett feladat részeinek megoldási tapasztalatait írom le. Megmutatom, hogy ez mennyiben tudta segíteni a hallgatók szociális tőkéjének erősítését és tudta-e csökkenteni a lemorzsolódást. A pmk-n belül a hallgatók céget alapítottak és ennek alapító dokumentumát, Exceles kimutatását és adatbázisát is el kellett készíteniük. Megvizsgáltam, hogy a hallgatók mennyire tudtak a feltételeknek eleget tenni és ez vajon milyen módon tudta befolyásolni a teljesítményüket?

Gratulálunk!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette