BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Lessons about action learning from undergraduate students in Budapest
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Lessons about action learning from undergraduate students in Budapest
2020. december 15.
Lessons about action learning from undergraduate students in Budapest
# Tudomány
# Kutatás
# ENG
# Főoldal

Lessons about action learning from undergraduate students in Budapest


Csillag Sára és Hidegh Anna Laura friss publikációja olvasható Lessons about action learning from undergraduate students in Budapest címmel az Action Learning: Research and Practice c. folyóiratban.

Az akciótanulást a felsőoktatásban eddig elsősorban posztgraduális szinten használták. A tanulmány az akciótanulás bachelor képzési szintre való adaptációjáról szóló akadémiai diskurzus elmélyítéséhez járul hozzá. Empirikus kutatásunk során saját, tanárként és bennfentes kutatóként szerzett tapasztalatainkra építettünk, valamint 53 egyetemi hallgató tanulási naplóját elemeztük. Először azokat a feszültségeket és ellentmondásokat mutatjuk be, amelyek abból adódtak, hogy az akciótanulást hagyományos oktatási környezetben alkalmaztuk olyan hallgatókkal, akik kevesebb szakmai tapasztalattal rendelkeznek a posztgraduális hallgatókhoz képest. Másodszor rávilágítunk, hogy a hallgatók akciótanulást rugalmas keretrendszerét olyan feladatokkal kapcsolatos problémák megoldására használták, amelyben alárendelt szerepben vannak jelen (pl. a posztadoleszcens gyermek, a túlterhelt diák és a bizonytalan munkavállaló). Végül megvitatjuk az akciótanulás rugalmasságát a COVID 19 szempontjából, bemutatva az akciótanulás digitális tanulási környezethez történő adaptálásának hatásait, és azt, hogy ez miként segített megbirkózni a válsághelyzet miatt kiváltott nehézségekkel. Eredményeink rámutatnak arra, hogy az akciótanulása a kevésbé tapasztalt hallgatók számára is emancipációs potenciállal bír.

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette