A BGE kiadásában, megjelent a Szemelvények a BGE kutatásaiból II. kötet.
Szerzők és publikációik:
ÁBEL István, HEGEDŰS Szilárd, NAGY Gyula, TÓTH Orsolya Éva - A vállalati haszonkulcs és az infláció: új elem az infláció magyarázatában
BESENYEI Mónika - Az ESG közigazgatási szektorban való alkalmazásának lehetőségei
BÍRÓ Lóránt - Képi adatelemzés során használt RGB indexek összehasonlítása strukturált hasonlósági index (SSIM) alapján
CSÁK Éva - A corporate language jelentősége és alkalmazhatósága a német üzleti nyelv oktatásában
CSÁNYI Eszter - A szaknyelvek jellemzői
CSÁNYI Eszter, VIRÁGH Árpád - Nyelvtanulás. Nyelvtanulás? Nyelvtanulás!
CSONGRÁDI Gyöngyi, ENGELBERTH István, TÓTH Arnold - A Japán működőtőke sajátos szerepe egy perifériális térségben Magyarországon (Salgótarján)
CSULAK Gergely - A nem csak keserű komló…
FEKETE-FROJIMOVICS Zsófia, SZŐKE Andrea, DEBRECENI János - A BGE hallgatók paraszociális kapcsolatainak felmérése a gasztronómia területén
FŰZI Beatrix, SZENDREI-PÁL Eszter - Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján
GARAI Ábel, SZIGILI Krisztina, DOBÁK Dóra, FORMAN Norbert - A digitális transzformáció hatása a gyógyszertár működésére
HARSÁNYI Dávid, HUKNÉ Kiss Szilvia, ZARÁNDNÉ Vámosi Kornélia, KOVÁCS Ildikó - “Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
HÁMORI Antal - A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
HORVÁTH Róbert, MAJOR Zoltán, SZENNAY Áron, SZIGETI Cecília - Villamos vasúti pályaszerkezetek ökológiai lábnyomának elemzése
KÉTYI András, TÖRÖK Judit - Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében
KISFÜRJESI Nóra - Likvid fogyasztói magatartás és marketing kihívásai Magyarországon
KOLNHOFER-DERECSKEI Anita, REICHER Regina Zsuzsánna, REMSEI Sándor - Fenntarthatóság a településmarketingben
KOUDELA Pál - A gazdaságtudomány ajándéka a nemzetbiztonságnak: Oliver Haywood szerepe a játékelméletben
KOVÁCSNÉ Székely Ilona, MAGYAR Norbert, JAKUSCHNÉ Kocsis Tímea - A Statisztika kurzusok keretében oktatott ismeretek alkalmazása a kutatói gyakorlatban
NAGY Adrienne, SZEIDL Klaudia, SZALÓK Csilla, ROZGONYINÉ DROTÁR Nikolett, PETYKÓ Csilla - Szabadulószobák Budapesten – kreatív szolgáltatók a városi turizmusban
NÉMETH Tamás, SZIGETI Cecília - Zöld gondolat az élenjáró vállalatok álláshirdetéseiben
POCSAI Erzsébet - Eladósodási folyamatok és azok szabályozásának lehetőségei a szubszuverén szinten
SOLTÉSZ Martina, GARAI Ábel - A 2020 utáni magyarországi bankolási szokások változásának kvantitatív vizsgálata
SZEIDL Klaudia - Újratöltődés – megújulás – fennmaradás: a magyarországi tájházak fenntarthatóság szempontú vizsgálata
SZEIDL Klaudia, PETYKÓ Csilla, NAGY Adrienne - "Budapest, Budapest, te csodás!" - A Z generáció és Budapest kapcsolata a turizmusban
SZEMLÉR Tamás - A közép- és kelet európai EU-tagok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében
SZENNAY Áron - Pénzügyi tudatosság a magyar kkv szektorban
SZIGETI Cecília, CZÉDLI HERTA Mária, MAJOR Zoltán - „Zöld” közúti vasúti vágányok a városi környezet fenntarthatóságának szolgálatában
SZIGILI Krisztina, DOBÁK Dóra, FORMAN Norbert, GARAI Ábel - A lean menedzsment és egy gyógyszertár kapcsolódási pontjai
THUMA Orsolya - A fenntarthatósági törekvések útjában álló pszichológiai akadályok
TÓTH Arnold, CSONGRÁDI Gyöngyi, HAUBER György - A pénzügyi kultúra szerepe és a megértését megalapozó kutatások
TÓTH-TÉGLÁS Tünde, SZÁSZVÁRI Karina, REICHER Regina, KOLNHOFER-DERECSKEI Anita - A hagyományos szakirodalmi keresési eljárások korlátjai egy új kutatási téma feldolgozása során
VICZAI Péter Tamás, KISS Katalin, KÓNYI Judit - A fordítás művészete az oktatás szemszögéből
Angol nyelvű cikkek:
Éva Jázmin BALOG, Harshavardhan Reddy KUMMITHA - The Social Impact of Tourism social Enterprises in Hungary
Lőrinc GARAI, András HORVÁTH - Analyzing afterimage strength and duration test results with k-means clustering
Tamás GÁSPÁR - Futures literacy as a special soft skill – concept of a new research
Simran HAJALIYEV - Exploring the Investment Potential of ACE (adventure, cultural, and ecotourism) Tourism Fusion in Azerbaijan: A Synergistic Approach to Innovative Investment Strategies
Judit KÓNYI, Katalin KISS, Péter Tamás VICZAI - Teaching Soft Skills in Higher Education
András KOVÁCS, Vanda PAPP, Ibolya VÁRNAI - Reconsidering Places and Spaces in Retail Business
László Zoltán KUCSÉBER, Róbert CSOMA - The Dividend Policy Analysis of Big Tech and GAFAM Companies from a sustainability view
Harshavardhan Reddy KUMMITHA, Zsuzsanna KANDI -Tourist perception on smart tourism experiences: The case of Budapest as a smart tourism destination
Zouhair SAMIR - Socio-economic impacts of sustainable development on agriculture in Morocco
László TÓTH, Kende RADOS - On the emergence of identity economics: a review
Gratulálunk a szerzőknek és jó olvasást kívánunk!