BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Nincs más benned, csak kérdés? A társadalmi diskurzus a felsőoktatási intézmények legitimációs válságáról
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Nincs más benned, csak kérdés? A társadalmi diskurzus a felsőoktatási intézmények legitimációs válságáról
2020. november 13.
Nincs más benned, csak kérdés? A társadalmi diskurzus a felsőoktatási intézmények legitimációs válságáról
# Tudomány
# Kutatás
# Nemzetközi
# ENG

Nincs más benned, csak kérdés? A társadalmi diskurzus a felsőoktatási intézmények legitimációs válságáról

Géring Zsuzsanna és Király Gábor írása jelent meg a Journal of Future Studies lapban, Having Nothing But Questions? The Social Discourse on Higher Education Institutions’ Legitimation Crisis címmel. 

Absztrakt: 

Recently, several expectations have been raised towards higher education institutions (HEIs). These expectations are about the roles HEIs should play and responsibilities they should have in society. This article focuses on three different responses. The first section touches upon the organisational template of the entrepreneurial university concerning the economic role of HEIs. Secondly, issues of teaching and present HEIs’ attempts to respond to the expectations in relation to human value creation are discussed. Thirdly, social engagement and open science is investigated as a response to the question of societal value creation. Finally, in connection with these topics, the article touches upon the possible consequences of organisational homogeneity and heterogeneity to HE in general.

A szerzőknek gratulálunk! A publikációhoz jó olvasást kívánunk! 

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette