BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Preparing the workforce for a fully automated future: The role of business education in developing future skills and literacy
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Preparing the workforce for a fully automated future: The role of business education in developing future skills and literacy
2025. június 6.
Preparing the workforce for a fully automated future: The role of business education in developing future skills and literacy

Preparing the workforce for a fully automated future: The role of business education in developing future skills and literacy címmel jelent meg Astanli Ramin és Tóth Arnold írása Az emberi erőforrások gazdálkodási aspektusaiban.


Absztrakt

This paper examines the role of business schools in preparing the workforce for an AI-driven future. By integrating AI topics into curricula, promoting continuous learning, and addressing ethical issues, business schools can equip students with the skills needed to thrive in an automated economy. The study highlights the importance of interdisciplinary education, experiential learning, and industry partnerships in developing a workforce capable of navigating AI adoption. Key findings suggest that adapting educational programs to include AI and fostering a culture of lifelong learning are crucial for preparing graduates for the evolving job market. The paper concludes with recommendations for business schools to innovate and adapt their programs to meet the demands of an AI-driven economy.


A szerzőknek gratulálunk!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette