BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Self-identification of start-ups - A startupok önmeghatározása
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Self-identification of start-ups - A startupok önmeghatározása
2022. április 28.
Self-identification of start-ups - A startupok önmeghatározása
# Tudomány
# Kutatás

Gosztonyi Márton, a Budapest LAB kutatója „Self-identification of start-ups” címmel adta elő kutatási eredményeit a 79th International Scientific Conference on Economic and Social Development elnevezésű nemzetközi rendezvényen, melyek a rendezvény konferenciakötetében olvashatóak. 

Absztrakt:

The paper covers a self-identification analysis of start-ups in a semi-peripherical country. We use artificial intelligence-based (AI) natural language processing (NLP) analysis on interviews with Hungarian start-up’s founders to examine how start-ups’ self-identification changes along lifecycles based on venture capital investment and inherent classification. Thus, we examine which system process and corresponding category system promote a company to define itself as a start-up. Our results show that start-up identity is not constructed as a constant entity but as a constantly changing space, which can be divided into well-defined segments and outlines the action horizon of the given economic organisation.

Gratulálunk a szerzőnek!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette