BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem

  • Fókuszban
      • Fókuszban
      • Portfólió áttekintés
      • Gazdasági & társadalmi hatás
      • Díjak & elismerések
      • Rendezvények & tudásmegosztás
  • Portfólió
      • Kutatási portfólió
      • Vállalkozás- és Gazdálkodástudományi Doktori Iskola
      • BGE Tudástérkép
      • Kiválósági Központok
      • Prosperitas
      • Tématerületi Kiválóság Projekt
  • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • Tehetséggondozás & szolgáltatások
      • TDK
      • Szakkollégiumok
      • Kutatási Iroda
      • Könyvtár
  • Kiválósági Központok
      • Kiválósági Központok
      • Budapest LAB Vállalkozásfejlesztési Központ
      • Felsőoktatás Jövője Kiválósági Központ
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • A Fenntarthatóság Gazdasági és Társadalmi Hatásai Kiválósági Központ
      • Látogatógazdaság Kiválósági Központ
Nyitólap >
Topic modelling of festival-visitors' opinions: A case study of Sziget Festival
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Tudomány
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Topic modelling of festival-visitors' opinions: A case study of Sziget Festival
2024. május 7.
Topic modelling of festival-visitors' opinions: A case study of Sziget Festival
# Tudomány
# Kutatás

Topic modelling of festival-visitors' opinions: A case study of Sziget Festival címmel jelent meg Hinek Mátyás és Papp-Váry Árpád írása, az European Journal of Tourism Research Vol. 37 (2024) számában.

Absztrakt:

The Sziget Festival is one of Europe’s biggest music events, held every August on the Óbuda Island in Budapest. The elements of festival experiences were analysed through social media opinions of Sziget Festival attendees published between 1 January 2014 and 31 July 2022, using structural topic model (STM) computer algorithm and latent Dirichletallocation(LDA). Our findings support existing literature, showing that festival experiences are cognitive-affective in nature with key elements of socialisation, environment, and festival value, some of which are inter-connected. Although this kind of research is rare in tourism, our paper argues for its usefulness and provides an example of application, using consumer data to facilitate decision-making and supportthe festival industry. The paper concludes with recommendations for future research, as well as incorporating LDA with other qualitative and quantitative research.

A szerzőknek gratulálunk!

2025 - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem - Minden jog fenntartva v1.12.0
Hasznos linkek
  • Közérdekű adatok
  • Intézményi tájékoztató
  • Informatikai útmutatók
  • Elérhetőségek
  • Pályázati felhívások
  • Fejlesztéseink
  • Felhasználási feltételek
  • Süti beállítások
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Akadálymentesítési nyilatkozat
  • Hallgatói Követelményrendszer
  • Visszaélés-bejelentési rendszer
Kövess minket
készítette