Kiválasztott nyelv
    HU - Magyar
    Váltásnál az adott területre vonatkozó információkat fogsz látni.
  • EN - English
Hallgatói fiók

BGE Hallgatói fiók

Budapesti Gazdasági Egyetem

BGE Hallgatói fiók
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapesti Gazdasági Egyetem
Tájékoztató az ügyintézés helyéről

Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársaihoz:

  • Felvételi, átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás,
  • Beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések,
  • A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás,
  • Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások, államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása,
  • Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos kérdések, 
  • Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás,
  • Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések,
  • Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás,
  • Diákhitel-ügyintézés,
  • Átsorolással kapcsolatos kérdések,
  • Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás,
  • Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése,
  • Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás, a papíralapon benyújtandó pályázatok átvétele,
  • A Neptun, Modulo, CooSpace, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás,
  • Specializáció-választás neptunbeli lebonyolításával kapcsolatos tájékoztatás
  • Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések,
  • Külföldi tanulmányok adminisztrációjával kapcsolatos kérdések, 
  • Szakmai gyakorlat adminisztrációjával kapcsolatos kérdések,
  • Szakdolgozati, projektmunka témafoglalással kapcsolatos neptun-tájékoztatás,
  • Záróvizsgákkal kapcsolatos tájékoztatás (jelentkezés, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle rendszerbe feltöltése),
  • Végbizonyítvány kiállítása,
  • Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása,
  • Diplomaosztón való részvételi igények adminisztrálása, részvétel a lebonyolításban.


Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Tanszék munkatársaihoz:

  • Kurzushirdetéssel, kurzusindítással kapcsolatos kérdésekben,
  • Kurzusbővítéssel kapcsolatos kérdésekben,
  • Oktatók elérhetőségével kapcsolatos érdeklődés,
  • Szakdolgozati, projektmunka témafoglaláshoz témakörök ismerete,
  • Vizsgaidőpontokkal kapcsolatos kérdésekben,
  • Vizsgákkal kapcsolatos problémákkal,
  • Tanulmányi rendszerben hiányzó bejegyzésekkel,
  • Specializáció-választással kapcsolatos szakmai és egyéb kérdésekben (pl. adott képzésen meghirdetett specializációk, a specializációk tartalma, a választási tájékoztató időpontja és helye), a specializáció-felelőshöz való elirányítás,
  • Szakmai gyakorlattal kapcsolatos szakmai kérdésekben (a gyakorlati helyekkel, a helyválasztással kapcsolatos kérdések, a kapcsolódó dokumentumok tartalmi és formai elvárásai), a témában felelős oktatóhoz való elirányítás,
  • Szakdolgozati, projektmunka konzultációval kapcsolatos kérdésekben,
  • Szakdolgozat, projektmunka formai követelményeivel kapcsolatos kérdésekben,
  • Záróvizsgával kapcsolatos szakmai és egyéb kérdésekben (pl. szakdolgozat bírálatok, záróvizsga témakörök, a záróvizsga felépítése, a záróvizsga-tájékoztató időpontja és helye), a témában felelős oktatóhoz való elirányítás,
  • Duális képzéssel kapcsolatos szakmai kérdésekben (pl. projektmunkák, értékelések), az érintett szaktanszékeknél a kari duális felelőshöz való elirányítás,
  • Demonstrátori pályázatokkal.


Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Nemzetközi Kapcsolatok és Mobilitás Iroda munkatársaihoz:

  • Erasmus pályáztatás lebonyolítása,
  • Campus Mundi pályáztatás lebonyolítása,
  • MOKIÖ pályáztatás lebonyolítása,
  • SH-s, külföldi hallgatók tanulmányokkal nem kapcsolatos problémáik megoldásában segítségnyújtás (szállás, orvosi ellátás, TAJ kártya igénylése, tartózkodási engedély intézése stb.),
  • SH-s hallgatók ösztöndíjának, hosszabbításának intézése,
  • SH- s finanszírozás megszűnése után átsorolásról tájékoztatás,
  • Intézményi felvételi eljárás (nem központi felvételi eljárás) lebonyolítása,
  • Orientációs napok szervezése,
  • Kettős diploma programokkal kapcsolatos kérdések, a programokban való részvétel lebonyolítása.


Nemzetközi Kapcsolatok és Mobilitás Iroda - kapcsolat:

 

Nemzetközi Kapcsolatok és Mobilitás Iroda - online ügyfélfogadás az alábbi időpontokban vagy előre emailben egyeztetett időpontban: