A bridge between the university and students in everyday life. Advocacy and creating the right conditions to create a liveable university for everyone.
Our vision is to create an organization that can provide help and support to faculty-student governments in all areas. In addition, establishing a long-term and mutual good relationship with the university, in which the focus is on mutual assistance and joint problem-solving.
Our job is to represent the interests of students, make their daily lives easier, answer their questions, and provide information about the university and higher education.
We represent more than 18,000 students, which is a huge responsibility for all of us, which is why we work with a Cabinet team.
Structure of the organization:
president
vice president
vice president of studies
vice president responsible for student benefits
the presidential board responsible for communication organizational development, and events.
In addition, faculty sub-governments also participate in the work of the EHÖK. You can find their pages here: FCHT, FFA, FIMB
We work every day to represent student interests and act as a channel between students and the university!
Contact us with any questions or problems!
Kedves Hallgatótársunk!
Az Alapszabály szerint elnökjelölt az lehet, aki „a választás időpontjában az Egyetemmel aktív hallgatói jogviszonyban áll, és a pályázati kiírásban meghatározott időpontig a tisztség elnyerésére irányuló érvényes pályázatot adott le, amely tartalmazza mandátumának idejére vonatkozó elképzeléseit. Az aktív hallgatói jogviszony meglétét a Tanulmányi és Oktatásszervezési Főosztály által kiállított, érvényes hallgatói jogviszony igazolással kell bizonyítani.”
Továbbá megválasztása esetén nyilatkozni köteles: „Amennyiben az EHÖK elnöke a megválasztásakor valamely részönkormányzat elnöke vagy az Egyetemmel közalkalmazotti jogviszonyban, munkajogviszonyban vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban áll, a megválasztásától számított harminc (30) napon belül köteles ezeket megszüntetni.”
Pályázási időszak: 2021. november 22. 12 órától – 2021. december 8. 23 óráig
A pályázatok beadása: a járványhelyzetre való tekintettel elektronikus úton történik, az EHÖK Választási Bizottság e-mail címére: bge.ehok.vb@gmail.com
A pályázati dokumentáció tartalmazza: Pályázati nyilatkozatot, 2021/2022-es tanév első szemeszterére vonatkozó 30 napnál nem régebbi jogviszonyigazolást és a választási programot.
A pályázati nyilatkozat elérhető itt: https://uni-bge.hu/hu/bge-hallgatoi-onkormanyzat Megbízatási idő: 2022. február 1. – 2023. január 31. vagy az Alapszabály 5. § (6) bekezdése szerint.
Az elnökválasztás tervezett időpontja: 2021. december 10. 14 óra
Az elnökválasztás tervezett helyszíne: 1055 Budapest, Markó utca 29-31. – Lotz terem vagy a járványhelyzetre való tekintettel videókonferencia az MS Teams felületen
Hiányos és határidőn túl beérkező pályázatot nem áll módunkban elfogadni, hiánypótlás nincs.
Budapest, 2021. november 17.
László Fanni s.k.
elnök
Választási Bizottság
BGE Hallgatói Önkormányzat