Sikerrel zárult a Marketing tantárgy keretében a DECATHLON-nal közösen meghirdetett pályázat
A tavaszi félévben a Pénzügyi és Számviteli Karon a Marketing tárgy keretében a DECATHLON-nal közös pályázatot hirdettünk. A RISE néven elérhető pályázati kiírás keretében a tantárgy hallgatóinak „Álmaik sportáruházának”, egy pop-up store-nak a marketing tervét kellett kialakítaniuk, amelyhez szekunder és primer kutatásokat is végeztek. A 2021. április 18-ig beérkező pályázatokból a DECATHLON szakértőiből és a Marketing tárgy oktatóiból álló zsűri 10 pályázatot juttatott a szóbeli döntőbe, ahol a versenyzők többek között a DECATHLON által felajánlott értékes nyereményekért küzdhettek.
A szóbeli döntőbe jutó hallgatók (Balogh Zsófia, Baranyi Nikolett, Burián Norbert, Dancs Kinga Deniza, Demeter Dorina, Farkas Kira Zoé, Kalmár Réka, Kohári Fanni Zsófia, Maruzs Nikolett, Molnár Cintia Marianna) május 12-én a szintén a DECATHLON szakértőiből és a Marketing tárgy oktatóiból álló zsűri előtt mutatták be pályázati anyagaikat online formában.
A zsűri nagyon nehéz helyzetét nem könnyítette meg, hogy minden megoldás magas minőségű, átgondolt és jól kidolgozott volt. Végül a zsűri döntése alapján Farkas Kira Zoé szerezte meg pályamunkájával az első helyet, Kohári Fanni Zsófia a második helyet, míg Balogh Zsófia a harmadik helyezést. A zsűri Burián Norbert munkáját különdíjjal jutalmazta.
Farkas Kira Zoé a szóbeli döntőt követően azt mondta: „Nagyon örülök, hogy már első évesként is lehetőségem volt indulni egy ilyen magas színvonalú pályázaton. Sokat számít nekem, hogy a tanórákon szerzett tudást a gyakorlatban tudom alkalmazni, helyezni. A pályázat minden pillanatát nagyon élveztem.”
Kohári Fanni Zsófia is hasonlóan nyilatkozott: „Számomra nagyon izgalmas volt a pályázat, mivel az elméletben tanultakat alkalmazhattam egy valós esetben is. A feladatunk pedig kifejezetten kreatív és élvezetes volt, örülök, hogy dolgozhattam a projekten.”
Balogh Zsófia harmadik helyezettként, úgy fogalmazott: „A verseny számomra szórakoztató volt, mivel ki kellett lépni a komfortzónánkból mind a prezentálás, mind a videó készítés szempontjából. Ezen felül szakmailag is úgy vélem, hogy sokat adott ez a pályázat.”
Burián Norbert különdíjasként a következő generációt is ösztönözte: „Számomra ez a pályázat egy nagyon jó élményt nyújtott, különösen az, hogy összemérhettem a tudásomat másokkal, és használhattam a kreatív tudásomat. A pályázat keretében megfogalmazott feladat betekintést nyújtott abba, hogy egy üzlet nyitásával kapcsolatban mennyi mindent kell figyelembe venni. Mindenkinek ajánlom, hogy vegyen részt az ilyen versenyeken!”
A szervezők és a Pénzügyi és Számviteli Kar nevében minden pályázónak gratulálunk a sikeres és magas színvonalú pályázati anyagokhoz!