A Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársai készséggel segítenek neked a tanulmányaid során felmerülő kérdések, problémák megoldásában.
Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálat?
A Hallgatói Ügyfélszolgálat elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.
Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálat részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.
Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálat munkatársaihoz:
- Felvételi, átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás,
- Beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések,
- A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás,
- Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások (iskolalátogatási igazolás), államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása,
- A Neptun, Modulo, Coospace, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás,
- Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
- Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás,
- Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések,
- Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás,
- Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás,
- Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése,
- Diákhitel-ügyintézés,
- Átsorolással kapcsolatos kérdések,
- A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések,
- Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések,
- Külföldi tanulmányi ösztöndíjakkal összefüggő tanulmányi ügyintézéssel kapcsolatos kérdések,
- Általános tájékoztatás szakmai gyakorlattal kapcsolatban,
- Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás, a papíralapon benyújtandó pályázatok átvétele,
- A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka -témafoglalással kapcsolatos neptun-technikai kérdések,
- Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.),
- Diplomaosztón való részvételi igények adminisztrálása, részvétel a lebonyolításban,
- Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.
Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói segédletet!
Elérhetőségek
Cím: 1149 Budapest, Buzogány u. 10-12.
Telefon: +36 1 888 0111
Email: ugyfelszolgalat.pszk@uni-bge.hu
Kedves Hallgatók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a PSZK Hallgatói ügyfélszolgálatata 2024.07.01 és 2024.08.21 között az alábbi Nyári nyitvatartással üzemel.
Személyes kiszolgálás | Telefonos kiszolgálás | Videós kiszolgálás | |
---|---|---|---|
Hétfő | ZÁRVA | 9:00-15:00 | |
Kedd | ZÁRVA | 9:00-15:00 | |
Szerda | ZÁRVA | 9:00-15:00 | 9:00-11:30 |
Csütörtök | 9:00-16:00 | 9:00-15:00 | |
Péntek | ZÁRVA | 9:00-12:00 |
- személyes adatok módosítása
- neptun működési hiba bejelentése
- pénzügyi, ösztöndíjra vonatkozó kérdések
- igazolások kérése, igénylése
- kérvények leadására vonatkozó információ
Üdvözlettel
Hallgatói Ügyfélszolgálat