Közel 100 fő kapcsolódott be a PSZK Menedzsment Tanszék szervezésében 2023. április 21-én induló előadás-sorozat Digitális Ügyfélmenedzsment Napjába. A rendezvényt dr. Szászvári Karina, a Menedzsment Tanszék tanszékvezetője nyitotta meg, s kiemelte a programsorozat által érintett tématerületek aktualitását és szerepét.
A Digitális Ügyfélmenedzsment Nap első előadójaként Egerszegi Krisztiánt köszönthettük, aki a MiniCRM Zrt. tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép könyv szerzője. Gyakorlati fókuszú előadásával a MiniCRM rendszer színfalai mögé vezette a hallgatóságot. A cég történetének bemutatását követően életszerű példákkal mutatta be a CRM rendszerek kínálta lehetőségeket a KKV vállalkozások számára, valamint bemutatott olyan a jövőbe vezető innovatív megoldásokat amelyek egy folyamatos fejlődési pályára állították a céges rendszerek automatizálását és használatát. Kiemelte a folyamatban való gondolkodás és a gyors reagálás szerepét. Zárásképpen bemutatta a cég tudásfejlesztést célzó portáljait, s oktatási videóinak elérhetőségét.
Második előadónk a Clienteling a luxusiparban címmel tartotta meg előadását. Andy Zhang a OnePlus egykori alapító tagjaként a cég e-kereskedelmét vezette, jelenleg tanácsadóként globális cégeknek segít az ügyféléletciklus-érték (CLV) menedzsmentben, például a Xiaomi vagy a Nanushka számára.
Előadásával a luxus rejtelmes világába vezette be a résztvevőket, megismertetve annak sajátosságait, meghatározó trendjeit, majd gyakorlati példákon keresztül tette láthatóvá a sikeres ügyfélkiszolgálás titkos összetevőit. A clientelinghez kapcsolható sikertényezők közül az alábbiakat emelte ki a szakember: 1. testre szabott kiszolgálás, 2. terméken kívüli érték, 3. extrák, amikért nem fizetett, 4. exkluzív privilégiumok, 5. proaktív utánkövetés.
A szakmai délelőtt záró előadását Simon István az egyre bővülő e-kereskedelmi szektornak okos keresőmegoldásokat fejlesztő startup, a Prefixbox ügyvezető tulajdonosa tartotta meg. Interaktív előadásában kitért az e-kereskedelmi trendekre, a ChatGPT megjelenésére és piaci betörésére, valamint a keresőpiacot érintő esetleges felforgató hatásaira. Ezt követően be kereső iparág piacának fejlődését és fő mutatószámait ismerhették meg a hallgatók. A Prefixboxról ezekután megtudtuk milyen sales stratégiákat és jó gyakorlatokat alkalmaz nemzetközi terjeszkedésében és hogyan használják a sales folyamataikban az automatizálást, valamint a a CRM rendszereket, végül az értékesítési folyamat lépésein keresztül bemutatta a hallgatóknak, hogy hogyan működik egy nemzetközi B2B platform eladása.
A programsorozatot @meet service design ügynökség társ-alapítója és stratégiáért felelős vezetője Kószó Kamil folytatta április 27-én ahol a hallgatók jobban beleláthattak mi is a Service Design és megismerhették annak elméleti és gyakorlati alapjait. Betekintést nyerhettek a duble diamond kutatási módszer alapjaiba, valamint gyakorlati példákon keresztül látták, hogy hogyan támogatja a service design a cégek életét abban, hogy jobban megismerjék saját belső folyamataikat és az ügyfélkapcsolatok kiépítésére szolgáló rendszereiket.
Az előadássorozatot dr. Kovács Norbert, a Smart Project Consulting Informatikai Kft. tulajdonos-ügyvezetője, egyben a Széchenyi István Egyetem, docense zárta a „ Döntéshozatal szoftveres támogatása” című előadásával április 28-án. Gondolatait a digitalizációhoz kapcsolható fogalmi keretek megközelítésével kezdte körüljárva a pontos jelentéstartalmát a digitalizációnak és a digitális transzformációnak. Kiemelte a felsőoktatás szerepét, meghatározó erejét, s a folyamathoz való kapcsolódás lehetőségeit, végül pedig megismerhette a hallgatóság, miképpen érintettek a digitális átalakulás kapcsán a vállalkozások, mik a fő fókuszok, mozgatóerők és kihívások.
Előadóinknak ezúton is köszönjük, hogy elfogadták meghívásunkat, hallgatóinknak pedig, hogy jelenlétükkel megtisztelték a rendezvénysorozatot!