A PSZK Menedzsment és Vállalkozás Tanszék szervezésében 2024 tavaszára programsorozatot indítunk a nagy jelentőséggel bíró ügyfélélmény menedzsment témakörhöz kapcsolódva. Az eseménysorozat során a Service Design, valamint a Café Frei és Raiffeisen Bank előadói fognak az ügyfélélmény témakörökről bővebb információt megosztani.
A három részbő álló programsorozat eseményei a következők:
1. Service Design a fókuszban a Nemzetközi Client’s Day Nap alkalmából
Időpont: 2024. 03.19. (kedd) 9:00-12:30
Helyszín: BGE PSZK
Az Ügyfelek Napja alkalmából megrendezett rendezvény különleges hangsúlyt fektet az ügyfél élményének tervezésére és kivitelezésére, valamint a Service Design legújabb módszertanaira. Káli György Service Designer, Kertész Judit a Frontira Ügyvezető és Service Designere, valamint Koszó Kamil a Meet Ügyvezető és Service Designere előadók fognak érdekes információkat megosztani a hallgatókkal és az érdeklődőkkel.
2. Ügyfélélmény a fókuszban- kihívások, lehetőségek, válaszok- I.
Időpont: 2024. 04.16. (kedd) 11:15-12:45
Helyszín: BGE PSZK
A program keretében Vörös Miklós a Café Frei Kft. ügyvezetője interaktív formában osztja meg tapasztalatait és gyakorlati megoldásait a felvetett problémákra az adott témával kapcsolatban.
3. Ügyfélélmény a fókuszban- kihívások, lehetőségek, válaszok- II.
Időpont: 2024. 04.23. (kedd) 11:15-12:45
Helyszín: BGE PSZK
A program keretében gyakorlati szakemberek interaktív formában osztják meg tapasztalataikat a témával kapcsolatban, ebben a blokkban a banki terület (várhatóan Raiffeisen Bank) kerül a középpontba.
A részvétel ingyenes minden hallgató és érdeklődő részére, viszont a limitált ülőhelyek miatt érkezési sorrendben tudunk helyet biztosítani.