BGE központi honlap
Hallgatói fiók
EN - English

Külkereskedelmi Kar

KKK

  • Rólunk
      • Rólunk
      • Képzési portfólió
      • Értékeink
      • Történetünk
      • Szolgáltatások és projektek
      • 50 éves a Külker
  • Közösség
      • Vezetés
      • Dékáni köszöntő
      • A Kar vezetése
      • Oktatási szervezeti egységek
      • Kommunikáció Tanszék
      • Marketing Tanszék
      • Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
      • Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
      • Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
      • Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
      • Citi Global Business Vállalati Tanszék
      • Robert Bosch Lean Menedzsment Vállalati Tanszék
      • Sport Iroda kihelyezett részleg
      • Szaknyelvi Iroda – KKK
      • Szolgáltató szervezeti egységek
      • Dékáni Hivatal
      • Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
      • Könyvtár
      • Diszpont Centrum
      • Kollégium
      • Hallgatói érdekképviselet
      • KKK HÖK
  • Tudományos élet
      • Tudományos élet
      • Kutatási portfólió
      • Elismerések és lehetőségek
      • Jövő Értékláncai Kiválósági Központ
      • Kiadványok és folyóiratok
      • Hallgatói kiválóság
      • Tudományos vlog
      • Train the Trainers előadássorozat
  • Partnerségek
      • Partnerségek
      • Üzleti kapcsolatok
      • Nemzetközi kapcsolatok
      • Tudományos kapcsolatok
  • Hallgatói élet
      • Szervezetek és közösségek
      • KKK HÖK
      • Kollégiumi Bizottság
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • AIESEC
      • Kanyar
      • Külker Sport Fun
      • Külker Online
      • Mentorközpont
      • Magyar Közgazdasági Társaság (MKT) KKK Ifjúsági Szervezete
      • XCHANGE
      • YES
      • BEE Mentorship programme
      • Versenyek és tehetséggondozás
      • Tudományos Diákkör (TDK)
      • Káldor Miklós Szakkollégium
      • Nemzetközi lehetőségek
      • Programok és pályázatok
      • Kultúra és sport
      • Kulturális élet
      • Sportélet
Közösség>
Szolgáltató szervezeti egységek>
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
Külkereskedelmi Kar
KKK
KKK
Keresés
Menü
Keresés
Menü
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport
A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai készséggel segítenek neked a tanulmányaid során felmerülő kérdések, problémák megoldásában. 


Miben segíthet neked a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS)?


A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) elsődleges feladata a hallgatók személyes módon, illetve online formában történő tájékoztatása a tanulmányaikkal összefüggő valamennyi tanulmányi, pénzügyi vonatkozású kérdésben. A Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársai az egyetemre történő jelentkezéstől kezdve az oklevél átadásáig, egyetemi tanulmányaid alatt végig segítenek az adminisztrációs feladataidban, válaszolnak felmerülő kérdéseidre, legyen szó a Neptun használatáról vagy akár egy kérvény benyújtásáról.

Emellett a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) részt vesz az egyetemi és a kari felvételi rendezvények lebonyolításában, koordinálja a hallgatók beiratkozását és segítséget nyújt a félévkezdéssel kapcsolatosan felmerülő kérdések, problémák megoldásában.  


Az alábbiakkal kapcsolatban fordulhatsz a Hallgatói Ügyfélszolgálati Csoport (HÜCS) munkatársaihoz: 

  • Felvételi ügyekkel (alapképzés, FOSZK) kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: felveteli@uni-bge.hu
  • Mesterfelvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás: mesterfelvetel@uni-bge.hu
  • Átvételi ügyekkel kapcsolatos teljes körű tájékoztatás.
  • Online beiratkozással és félévi bejelentkezésekkel kapcsolatos kérdések.
  • A hallgatói jogállást érintő jogszabályi, illetve intézményi szabályokról tájékoztatás.
  • Hallgatói jogviszonyhoz kapcsolódó igazolások, államigazgatási szervek felé igazolások, egyéb igazolások kiállítása.
  • Tanulmányi ügyekben, tanulmányok előre haladásában való tanácsadás.
  • Kreditelismeréssel kapcsolatos kérdések.
  • Pénzügyi tételekkel kapcsolatos tájékoztatás.
  • Hallgatói kérelmek, kérvények benyújtásával kapcsolatos tájékoztatás.
  • Diákigazolványok, érvényesítő matricák kiadása és ideiglenes diákigazolványok kiállításának ügyintézése.
  • Diákhitel-ügyintézés.
  • Átsorolással kapcsolatos kérdések.
  • A Neptun-rendszerben zajló specializációválasztással kapcsolatos Neptun-technikai kérdések.
  • Pályázatokkal, ösztöndíjakkal kapcsolatos tájékoztatás.
  • Záróvizsgák koordinálása (jelentkezés nyilvántartása, szakdolgozatok, projektmunkák Moodle-rendszerbe való feltöltésében való segítségnyújtás stb.).
  • Oklevél és oklevélmelléklet kiállítása, másodlatok kiállítása, másolatok hitelesítése.


További kérdésekben az alábbi kapcsolatfelvétel javasolt

  • A Neptun, Modulo, Cospace5, Moodle tanulmányi rendszerekkel kapcsolatos technikai és egyéb problémák megoldásában való segítségnyújtás: Informatikai szolgáltatások - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)
  • Tárgyfelvétellel, kurzusfelvétellel és vizsgafelvétellel kapcsolatos kérdésekben: Tanszékek - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)
  • Duális képzés adminisztrációjával kapcsolatos kérdések: dualis@uni-bge.hu
  • szakmai gyakorlattal kapcsolatos kérdésekben: szakmaigyakorlat@uni-bge.hu
  • A Neptun-rendszerben zajló szakdolgozati, projektmunka-témafoglalással kapcsolatos kérdések: Tanszékek - Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem (uni-bge.hu)
  • Diplomaosztó ünnepséggel kapcsolatos kérdésekben: KKK Dékáni Hivatal


Mielőtt valamilyen formában ügyfélszolgálatunkhoz fordulsz, kérjük, tekintsd át ezt a rövid Hallgatói Segédletet!

Elérhetőségek


Cím: 1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24., központi (K.) épület földszint

Telefon: +36 1 888 0111

Email: ugyfelszolgalat.kkk@uni-bge.hu