A Kommunikáció Tanszék az új digitális és elektronikus csatornák, felületek megismerését és elemzését, továbbá a kommunikációs hálózatok vizsgálatának módszertani és elméleti bázisát adja át a hallgatók részére. Az ehhez kapcsolódó médiaetikai és jogi háttérrel is foglalkozunk, valamint a digitális adatvédelem alapvető kérdéseit is kutatják kollégáink. A Tanszék küldetése, hogy magyar és idegen nyelven fejlessze a hallgatók gazdasági életben való hatékony munkavégzéshez szükséges 'soft skill'-jeit. A Tanszék fontos együttműködő partnere a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NMHH), az együttműködés eredményeképpen létrejött Médiastúdióban a legkorszerűbb technikai eszközrendszer várja a hallgatókat. A Tanszék szoros szakmai kapcsolatot ápol hazai és nemzetközi PR-szervezetekkel, tartalomgyártókkal, sőt influencerekkel is. A tanszék kutatási területei: Média és politika, újmédia-web2.0, médiajog, kultúraközi kommunikáció.
Legfontosabb szakmai partnerek:
- Magyar Public Relations Szövetség
- Mazda Motor Hungary Kft.
- Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
- Chartered Institute of Public Relations