A Marketing Tanszék a marketing és határterületeinek átfogó, illetve speciális vetületeit oktatja és kutatja. Hallgatóink széleskörű tudást szereznek a legújabb hazai, illetve nemzetközi elméletekről, valamint szemináriumokon és projektfeladatokon keresztül sajátítják el a gyakorlati készségeket. Végzett hallgatóink biztos alapokat kapnak a menedzseri, később vezetői pozíciók betöltésére mind a nagyvállalati, mind a kkv-szektorban. Szoros vállalati, szervezeti kapcsolataink az oktatásban is hasznosulnak, a tanszék erőssége a digitális, valamint a kommunikációs profil. A Tanszék kutatási területei közé tartozik az online marketing, a szolgáltatásmarketing, a marketingmenedzsment, a kkv-k marketingtevékenysége, az élelmiszermarketing, valamint a fogyasztói magatartás vizsgálata.
Legfontosabb szakmai partnerek:
· Google Magyarország Kft.
· MAKSZ - Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége
· Mito Communications Zrt.
· MMSZ - Magyar Marketing Szövetség
· Procter & Gamble Magyarország Kkt.